Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Πωλητής Ιδανικών Στιγμών, Βασίλης Λέκκας, μουσική 15, music 15, Κατερίνα Δεσταπα

"Κατερίνα" Ξενοδοχείο
Χορευτό, Ζαγορά, Βόλος

Πωλητής ιδανικών στιγμών - Βασίλης Λέκκας

επιμέλεια βίντεο : Κατερίνα δε.στα.πα

και εγώ... μάθημα σήμερα... 
να το μάθω όλο πρέπει... και πολύ καλά!!!!! 

Πωλητής ιδανικών στιγμών - Βασίλης Λέκκας, Χορευτό Ζαγοράς Πηλίου
Στίχοι: Άρης Δαβαράκης
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις
Πρώτη εκτέλεση: Βασίλης Λέκκας

Μονάχος μου γυρνώ τις Κυριακές
σαν το σκυλί που ψάχνει να χορτάσει.
Πουλώ πανάκριβες στιγμές, ιδανικές
ποιος θα - Ποιος θα τις αγοράσει;
Πουλώ πανάκριβες στιγμές κι εσύ μου λες
πως όλα τα ΄χω πια ξεχάσει.

Οι νύχτες είναι, είναι Κυριακές
στην αγκαλιά τους πεθαίνω και σκοτώνω.
Είναι κουρτίνες μαύρες υφαντές
που μοναχός μου ράβω και ξηλώνω.

Μονάχος χτίζω φυλακές
μονάχος δραπετεύω
και ζω τις λίγες μου στιγμές τις Κυριακές
που πληρωμή γυρεύω.
Πουλώ πανάκριβες στιγμές, ιδανικές
μα ποιος θα μου τις αγοράσει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...