Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Βραβείο για το μπλογκ μου από την φίλη Spyridoula, με το όμορφο μπλογκ της!!!! ... Ευχαριστώ πολύ!!!

Η καλή μου Σπυριδούλα με το υπέροχο μπλογκ της
( που μπορείτε να επισκεφθείτε κάνοντας κλικ στον τίτλο του):
Χειροποίητα Κοσμήματα handmade by spyridoula


μου έδωσε ένα πολύ όμορφο βραβείο, που το πέτυχα, ουσιαστικά, με κλήρωση!!!!
Τελευταίως... είμαι πολύ τυχερή!!!

Δεν είναι υπέροχο!!!
Ευχαριστώ πολύ, Σπυριδούλα μου!!!

Την ευχαριστώ πολύ...  με μία μουσική, εικόνα, τέχνη, κλπ!!!! (Με τι άλλο!!!)

ΜΟΥΣΙΚΗ
Βοb Marley
Bob Marley
No woman no cry

Για σένα Σπυριδούλα!

ΕΙΚΟΝΕΣ
Καλειδοσκόπιο
η ομορφιά της συμμετρίας...

Μαζί με το ευχαριστώ μου για το βραβείο της φίλης, spyridoula!!!

ΤΕΧΝΗ
Ιnception

Ιnception
trailer
Όταν η τέχνη γίνεται ... υπέροχη!!!

Aφιερωμένο με αγάπη στην Σπυριδούλα!!!


ΚΛΠ
Τα χρονικά της Νάρνια
Η περιπέτεια στο αίμα μας!!!

Για την φίλη του μπλογκ μου, Σπυριδούλα!!!


Kαι εις άλλα με υγεία!!!!


10 σχόλια:

SPYRIDOULA είπε...

Δεν φαντάζεσαι τι χαρά μου έδωσες με την ανάρτηση σου!!!:)))))Ότι πιο αγαπημένο έχω όλα μαζεμένα εδώ!Χίλια ευχαριστώ Παρασκευή μου!Να είσαι πάντα καλά και να έχεις ενα υπέροχο Σαββατοκύριακο!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Αγαπητή μου!!!! Δεν φαντάζεσαι και 'γω τι χαρά πήρα!!!
Αν και ήταν με κλήρωση το βραβείο που μου έδωσες!!!! καταχάρηκα!!!!!!!!!!!

Ευχαριστώ πολύ!!! Πολύ!!!!! Πολύ!!!!!!!!!!!!!
Έκανα σκονάκι... και είδα τι σε ευχαριστεί από το προφίλ σου!!!!.... (γι' αυτό και έπεσα διάνα σε ό,τι σου αρέσει!!!!)
....
Καλά να τα περνάς!!! Ευχαριστώ για τις ευχές , την φιλία σου!!! ... Για όλα!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

να μαι και γω πάλι μες στα πόδια σας... πάντα τυχερή να σαι Παρασκευή μου.. είδες απο κει που δε τα περινουμε ερχονται τα ωραια
πως ακριβως ειναι το τραγουδι του Τερζη δε μου ρχεται τωρα..

ειδες οτι οι αναγνωστες σου ειναι 111; τρια ενα στη σειρα

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Καλώς ήλθες Δελφινάκι!!!!!! Πάντα είσαι ευπρόσδεκτη!!!!

Είδα, καλή μου φίλη!!! Είδα ότι παραείμαι τυχερή!!! στην όμορφη γειτονιά των μπλογκ!!!!

Είδα ότι οι φίλοι αυξάνουν... και αυξάνουν... και αυτό με χαροποιεί!!! Δεν ξεχνώ όμως και τους παλαιότερους!!! Ίσα ίσα!!!!!
Γι' αυτό πάντα ευχαριστώ με ανάρτηση τον νέο φίλο... για την χαρά που μου δίνει... όπως ευχαριστώ και τον παληό... για την εμπιστοσύνη που μου δίνει...και συνεχίζει νάναι φίλος... γιατί η ΖΩΗ...είναι σκληρή!!!

Όποτε θες, να περνάς!!! Όλοι οι καλοί χωράνε!!!!!

Γεια σου, Δελφινάκι μου!!!
Παρασκευή

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

εισαι πολυ γλυκια..ευχαριστω..
και γω χαιρομαι αμα βλεπω να αυξανονται οι αναγνωστες μου, πριν λιγες μερες ειχα 333 αναγνωστες (τρια 3 στη σειρα) και που τη χαρα μου εκανα ειδικη αναρτηση..

φιλουθκια
καλο σαβ/κυρ τα λεμε

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Kαμάρι μου... εσύ είσαι πολύ γλυκειά... και έχεις ένα πολύ όμορφο μπλογκ...
Να τους χιλιάσεις τους 333!!!! Να γίνουν 1.111!!! και παραπάνω!!!!

Καλά έκανες και έκανες ξεχωριστή ανάρτηση... είναι ωραίο να χαίρεσαι!!!

Εις το επανιδείν!!!

Καλό Σαβ/κο και σε σένα!!!

fotolabida maria είπε...

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΟΥ!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Eυχαριστώ πολύ... καταχάρηκα... και αύριο... είναι η μέρα σου!!!!!!!!!
Καληνύχτα, καλό Σ/κο!!!!!

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

Καλημέρα, καλό Σαββατοκύριακο Παρασκευή μου!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Δήμητρα, τώρα ξέρω.. Τώρα σε ξέρω!!!!
Ωραία!!!
Καλημέρα, λοιπόν! Καλό Σαβ/κο!!!!

Αναμένω να ακούσω και την φωνή σου τώρα!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...