Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Ευχαριστώ τον συγγραφέα και ποιητή Γιάννη Τσίγκρα για το κείμενό του που αφιέρωσε στο μπλογκ μου!!! Ι thank author and poet Giannis Tsigras for his text!

http://giannistsigkras2012.blogspot.com/2012/05/blog-post.html

Μελανίτης

Ευχαριστώ πολύ... για αυτό το υπέροχο κείμενο του συγγραφέα και ποιητή
Γιάννη Τσίγκρα...

Ποιητική βραδυά... με τον Γιάννη Τσίγκρα!!!

Ένα θαυμάσιο κείμενο για το μπλογκ μου!!!

!!!!!!!!!!!!!

Υ.Γ. Επιμέλεια του βίντεο και του μπλογκ του φίλου Γιάννη: Κατερίνα ΔΕ.ΣΤΑ.ΠΑ!!!
Την Κατερίνα, την ευχαριστώ πολύ!!!


4 σχόλια:

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Καλά!!!
Σίγουρα σε "Ευχαριστεί", χωρίς να τον ρωτήσω!
Φεύγω, γιατί εσύ συγκινείς "άγρια"!
Να είσαι καλά, Παρασκευή μου!
Εγώ... από χωριό! Φαίνεται, άλλωστε...
Φιλιά!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

ευχαριστώ πολύ! είναι η πρώτη φορά που αφιερώνουν ένα λογοτεχνικό κείμενο στο μπλογκ μου!!!

Και τόσο ωραίο!!!
Σας ευχαριστώ πολύ!!! και τους δύο!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

καλησπέρα. συγχαρητήρια. πάντα τέτοια!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Καλησπέρα Δελφινάκι μου.. είδες οι καλοί άνθρωποι!!!
Σαν και σένα..

Με τιμούν με τις αναρτήσεις τους!!!
Σας ευχαριστώ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...