Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

1η Θέση σε διαγωνισμό!!! Με κλήρωση!!! Μία ευχάριστη έκπληξη από το φίλο μπλογκ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ sunset!!! Ευχαριστώ πολύ!

Να λοιπόν, που η τύχη είναι μαζί μου!!!
Η θεά τύχη
Ρωμαϊκή εποχή

Εδώ είναι το δώρο από την πρώτη θέση!!!
Το ίδιο το Δελφινάκι το έχει δημιουργήσει!!!

Δεν είναι απίθανα υπέροχο!

Εδώ είναι η δική μου συμμετοχή για τον διαγωνισμό του φίλου μπλογκ!!!!

Ευχαριστώ πολύ το Δελφινάκι μου!!! και ΕΔΩ μπορείτε να το επισκεφθείτε... να δείτε τι όμορφο που είναι!!!!
Δελφινάκι.. κι εγώ σε ευχαριστώ!!!


20 σχόλια:

Kidspaintingplanet είπε...

Συγχαρητήρια φίλη μου!!!!
Ευγε.

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Eυχαριστώ... ήταν με κλήρωση η νίκη,
αλλά με χαροποίησε πολύ!!
Το Δελφινάκι ήταν πολύ ευγενικό

Δια Βίου Ανέλιξη ΚοινΣΕπ είπε...

συγχαρητήρια!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Eυχαριστώ πολύ!
Η νίκη ήταν ηλεκτρονική!!!
Η χαρά αληθινή...

θα δούμε κι άλλα εδώ... στον χώρο τον ιστολογίων!!!

SPYRIDOULA είπε...

Συγχαρητήρια!Πάντα τυχερή εύχομαι!!!Φιλάκια και καλό μήνα!!!

painter είπε...

Συγχαρητήρια Παρασκευή μου!
Καλώς σε βρήκα κι εδώ... δεν ήξερα πως έχεις blog.
Καλό μεσημέρι!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Paraskevi Lamprini M. είπε...

Αν είσαι painter... είσαι ό,τι πρέπει για το μπλογκ μου!!!

Ευχαριστώ πολύ! Καλώς ώρισες λοιπόν!!!

Και εγώ χάρηκα που θα τα μπλογκολέμε!!!
Καλό μεσημέρι!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

αγαπητή μου Παρασκευή δυσκολεύτηκα δεν αποφάσιζα στο πως να βγάλω τους νικητές , να βγαλω αυτον που μου άρεσε περισσότερο (όλες είναι καλές αλλά καποιες μου αρεσεαν λιγο περισσοτερο) η δημιουργια του, ή μεσω κληρωσης..τελικα αποφασισα για να ειναι δικαιο να κανω κληρωση..

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Ευχαριστώ.. το Δελφινάκι ήταν πολύ καλό που μοίρασε βραβεία!

Καλό μήνα, καλή μου!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

πολύ καλά έκανες... όπως νομίζεις καλύτερα!!!

εγώ ευχαριστώ πολύ... και επειδή έκανα το λάθος να διαγράψω το σχόλιό σου το πρώτο....

Χίλια συγγνώμη...αν μπορείς να το ξαναγράψεις... ήταν τόσο καλό και κολακευτικό... κρίμα να πάει χαμένο!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

:((( κρίμα...δε θυμάμαι τι είχα γράψει..

maranda είπε...

Ειν' τυχιρή η Παρασκευή!
Και ταλαντούχα!
Καλό μήνα!:)

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Δεν πειράζει, να μάθω να προσέχω όταν διαχειρίζομαι τα σχόλιά σας!!!

Ήταν κάτι του στυλ.. τι ωραία που παρουσίασα το βραβείο που πήρα σε σχέση με το μπλογκ σου... αλλά... το πήρε ο υπολογιστής... και το σήκωσε...

Ευχαριστώ , και πάλι!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Έλα μου!!! είδες;

Κρατώ το ταλαντούχα... φαίνεται ότι σου άρεσε το ποίημα !!!!

Καλό μήνα σου εύχομαι, ευωδιαστό και μυρωδάτο!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

ωωω Παρασκευή μου με συγκίνησες με το τρόπο που τα γράψες.... εγώ δεν έκανα τίποτα σπουδαίο..όλα τα μπράβο αξίζουν στους 38 συμμετοχές μου γα την στήριξη του πρώτου διαγωνισμού, την συμμετοχή και τις όμορφες δημιουργίες σας..

σου εύχομαι να χαρείς το δωράκι σου

ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ... το σχόλιο που χάθηκε και το ξαναβρήκα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Επιτέλους, Δελφινάκι , μπορώ να σου απαντήσω!!!

Λοιπόν, ... τα έγραψα όχι για να σε συγκινήσω... απλώς ΚΑΤΑΧΑΡΗΚΑ!!!!

Πραγματικά , αξίζουν μπράβο οι 38 !!!! συμμετέχοντες...και δείχνουν πόσο σε αγαπούν!!!!!!

Το καταχάρηκα το δωράκι!!!!! και το σχόλιο σου!!!!!!
Ευχαριστώ και πάλι!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

καλησπέρα Παρασκευή μου... χάρηκα που το βρήκες και ξαναγραψες... το νιώθω ότι το χάρηκες πολύ και αυτό με χαροποιεί και μένα που σου δωσα τόση χαρά μέσα από τον ταπεινό διαγωνισμό μου...
να σαι παντα χαρουμενη...
φιλουθκια.

Paraskevi Lamprini M. είπε...

ναι.. χάρηκα... (φαίνεται πολύ)... γιατί συνήθως δεν είμαι τυχερή!!! χαχαχα....

Ναι, ο διαγωνισμός σου με χαροποίησε γενικώς... και ήταν και μία ευκαιρία να γράψω ποίημα... που δεν γράφω συνήθως... εκφράζομαι αλλιώς!!!

Εις το επανιδείν!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...