Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

μουσική 30, 30.4.2012... για τα γενέθλια της φίλης Βάσως Ασκητοπούλου!!! Χρόνια πολλά!

Tα γενέθλια της Βάσως!!!! Τι να διαλέξω;

    Αυτό;                                                  Αυτό;                                               Ή.... Ναι, ΑΥΤΟ!!!
                                                                                          Να λάμψει σαν  φωτοβολίδα στο στερέωμα!!!!
Mario Frangoulis "Vinceró Perderó" 

Γιατί όλοι αγαπάμε το καλό τραγούδι!!!

Χρόνια πολλά, Βάσω μου!!! Πολύχρονη!


6 σχόλια:

Δια Βίου Ανέλιξη ΚοινΣΕπ είπε...

Παρασκευή μου σε ευχαριστώ πολύ.

Δια Βίου Ανέλιξη ΚοινΣΕπ είπε...

γέμισες την ημέρα με χρώματα και μουσική

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Αγαπητή μου Βάσω,
Χρόνια σου πολλά!!!
Εγώ σε ευχαριστώ πολύ, που είσαι εδώ και σε γνώρισα!!!

πολύχρονη!
Σήμερα είναι η μέρα σου!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

.... έτσι πρέπει....

Χρόνια πολλά και μελωδικά, από τις μουσικές , τις εικόνες , τις τέχνες και τα λοιπά της όμορφης ζωή μας!!!

Σε ευχαριστώ πολύ και για τις φωτογραφίες μου... Πήρα τρία δώρα πολύτιμα από σένα!

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

Χρόνια πολλά στην Βάσω, πάντα αγαπημένες!

Καλό μήνα και καλή Πρωτομαγιά Παρασκευή!! :)

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Δήμητρα, καλό μήνα!!!
Οι αγάπες.. φαίνονται...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...