Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018

Απ' το βιβλίο μου... " λίγες γραμμές... έτσι... "



Απ' το βιβλίο μου... " λίγες γραμμές... έτσι... "
ευχάριστο είναι...

να γράφεις ό,τι θες...

ένα από τα πλεονεκτήματα αυτού του βιβλίου...

Αλλού είσαι εγκλωβισμένος στο θέμα σου, στην κυρίως ιδέα σου...

Εδώ γράφεις ό,τι θες...

όπως ακριβώς και τώρα...

Σήμερα λοιπόν, ήμουν θηρίο...

το πρωί...


το μεσημέρι...

ηρέμησα...

αφού είπα μερικά σε αγαπώ...


το βράδυ...

μια χαρά...



και τώρα...

απλώς...

λέω καληνύχτα!!

Καληνύχτα

και όνειρα γλυκά...

Όνειρα γλυκά!!! 


Οι στιγμές που περνούν και δεν ...

χάνονται!!!


Λαμπρινή Τζούρκα


2 σχόλια:

syros2js είπε...

Οι διακυμάνσεις των συναισθημάτων μας κατά τη διάρκεια της ημέρας!
Και η ζωή κυλά και εμείς να είμαστε έτοιμοι να την αντιμετωπίσουμε με χαμόγελο!!!
;-)
Καλό μεσημεράκι, κορίτσι μου, πολυτάλαντο!!!
ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

η αρχη τού βιβλίου μου είναι αυτή... όλα τα άλλα είναι πιο μικρά... αυτό πιάνει... δύο σελίδες, να σκεφθείς με αντίστοιχες φώτο...

τέλος πάντων... όπως τα λες...

καλές σας επιτυχίες, δεν μού έρχονται ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ στο μέηλ, πια... απ το μπλογκ, γι'αυτό σε καθυστέρησα...

φιλιά...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...