Κυριακή 10 Ιουνίου 2018

Φωτογραφίες από την παρουσίαση του βιβλίου μου

Ευχαριστώ πολύ 
Την Αντιγόνη 
Την Μαρία 

Την Ελευθερία που μίλησε στο τέλος... κι όλους για την τιμή... 

Εδώ Πειραιάς... Το λιμάνι μας... 

η συγγραφέας... αριστερά... η κα Μαρία Ροδίτη ομιλεί, η Αντιγόνη Καρμέλα Σώρρου παρακολουθεί... κι η μαμά...
υπογράφοντας....

εμείς... μαζύ...


υπογράφοντας....


Ελευθερία Π. επί το έργον... ευχαριστώ...

ώρα για τραγούδι: Endelweiss, κάποτε θάρθουν να σού πουν... μήλο μου κόκκινο...

Lamprini T. 

4 σχόλια:

Mariela είπε...

Μπράβο!!! τι όμορφες στιγμές!
Να είσαι καλά να ζήσεις πολλές ακόμα.....

Mary είπε...

Λαμπρινάκι μου αγαπημένο, ήταν όλα πολύ ωραία, συγχαρητήρια!!!
Λίγα και καλά λόγια, μουσική, δροσιά, κι αγκαλιές πολλές!

Φιλάκια κι ευχές για επιτυχίες πάντα!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

Μπράβο Λαμπρινή μου
όλες είσαστε υπέροχες
τα φιλιά μου στην αγαπημένη γιαγιά Αντιγόνη

καλη συνεχεια σε οτι κανεις

Μαρία Έλενα είπε...

Πολλά συγχαρητήρια.
Φιλάκια ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...