Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2017

Φώτο και βίντεο από την παρουσίαση του " λίγες γραμμές... έτσι... " στην ΑΘΗΝΑ!!!!





Ξεκινάμε... με μία  φώτο και ένα βίντεο... και περιμένω... νεώτερα από φίλους... :) = χαμόγελο...



https://www.facebook.com/45678sol/videos/721398114721943/

το βίντεο...

και η φώτο:
η ξαδέλφη μου... κι εγώ...

η φίλη Κυριακη Γιαννουκακου μιλάει, στην άκρη δεξιά, 
δίπλα της  η φιλη Σοφια Χαμεζοπουλου... κι η υποφαινόμενη... στην άκρη αριστερά... 

Το ακκορντεόν έτοιμο για δράση!

το ακκορντεόν σε πρώτο πλάνο και οι δύο ομιλήτριες αριστερά!! 

με την μαμά... κα Ευγενία Τζούρκα

η ανθοδέσμη του Περάματος... και στο Σοκολά, στο Θησείο! 


΄λίγες γραμμές... έτσι... ΄

υπογράφοντας... 

με τον ξάδελφο... 







και το αγαπητός φίλος Γιάννης... ο περίφημος μπλόγγερ: ο sκρουτζακοs ο jkok με αυτό το μπλογκ : http://scroodgejkok.blogspot.gr/

από αριστερά, η μητέρα μου κα Ευγενία, η υποφαινόμενη... κι ο Γιάννης



λίγες γραμμές... έτσι... της Λαμπρινής Τζούρκα, η παρουσίαση στην Αθήνα
με την κυρία Κυριακή Γιαννουκάκου...


και κλικ εδώ: στον τίτλο: για το δεύτερο βίντεο: 


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!! 

Lamprini T. 





4 σχόλια:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

Μπραβο αγαπη μου
Και εις ανώτερα!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Κικη
ΕΚτιμησα τις κοινοποιησεις σου
Ευχαριστω
Καλες σου επιτυχιες

Unknown είπε...

Μπραβο ,μπραβο χιλια συγχαρητήρια Λαμπρινή μου
παντα επιτυχίες

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Μερσί φίλη γλυκεια
Νιενεκε

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...