Παρασκευή 25 Αυγούστου 2017

Xρόνια πολλά, Κατερίνα μου!!!!!!!!!!!!!!!!! Για σήμερα και για ... μετά!!!!!!!!!!!!!!!







Χρόνια πολλά, Κατερίνα Π. μου!!!
Με υγεία!!!


κιτρινάκι


βουκαμβίλια... φούξια


λευκό...



κιτρινάκι , δίπλα στην θάλασσα... 

ΟΛΑ από Παράλιον Άστρος... 

....................

ΚΑΙ


Χρόνια Πολλά, Κατερίνα δ. μου!!!
Με υγεία
Με χαρές
Με ευτυχία!!

βουκαμβίλιες που φθάνουν στον ουρανό! 

Πειραιά μεριά... 

Τριαντάφυλλα

Μακρυνίτσα, Πήλιο

Λευκές βουκαμβίλιες

προς Πειραιά μεριά!!! 




Τριαντάφυλλο....

προς Πειραιά μεριά...

.........................................................................................



ΚΑΙ 

Φαίνεται; (ότι λοβ -πολύ!!!!- Βόλος;;!!!)

"Άϊ καρδούλα <3 Βόλος!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
"Εγώ αγαπάω Βόλος!!! "


Lamprini T. 








4 σχόλια:

Κυκλαμίνα είπε...

Ευχαριστώ ΠΟΛΥ, Λαμπρινή! Πολύ ωραία, όλα τους! Να είσαι ΚΑΛΑ! Και η ΜΑΜΑ!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΫ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Με υγεία... φιλιά!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Χρονια πολλα και από μενα στην Κατερίνα σου και να την χαιρεστε ολοι οι αγαπημενοι της..τα λουλουδια όλο ομορφια...!!!να περνας ομορφα οτι και να κανεις !! φιλακιαααα!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Ρούλα μου τι κάνεις;... Ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Κι εσύ να περνάς ομορφότερα, με υγεία!!

φιλιά!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...