Δευτέρα, 16 Μαρτίου 2015

Στατιστικά... κι ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, φίλοι μου, καλοί... < 3


 Κοιτάω τα στατιστικά μου σε αυτό το μπλογκ, και δεν πιστεύω στα μάτια μου.  Πότε ήτανε που είχα 10-20 ανθρώπους που περνάγανε από εδώ, την ημέρα!!... Τώρα, 300, 400!!!... Ξεπεράσανε και το άλλο μου μπλογκ (σχεδόν... ναι... το ξεπεράσανε!).  Εκπληκτικό....

Στατιστικά!!! 

Γι ' αυτό, σήμερα, δεν θα έχω άλλη ανάρτηση.  Μόνον αυτήν, για να θυμάμαι, όσο το μπλογκ μένει... στο Ίντερνετ και να ευχαριστώ τους φίλους!!!!

 Σ' ευχαριστώ, Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ - Σταύρος Ζώρας

Οbrigado, Dank U, Merci, mahalo, Koszi, cnacubo, Grazie, Thank you
mauruuru, Takk, Gracias, Dziekuje, Dekuju, danke, Kiitos
EYXΑΡΙΣΤΩ!! στα Ελληνικά... 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!!!!!  ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ευχαριστώ... πολύ!... 

Lamprini T.

10 σχόλια:

Mia Petra είπε...

Πάντα τέτοια Λαμπρινή μου! Σε φιλώ :)

Paraskevi Lamprini M είπε...

Mia Petra μου ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩ!!
Μακια

syros2js είπε...


ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Εμείς σ ευχαριστούμε με τις ωραίες μουσικές και τις υπέροχες φωτογραφίες !!!!!! Φιλιά !!!!

Paraskevi Lamprini M είπε...

Syros. αστέρι μου.. μάκια κι ευχαριστώ!!

Paraskevi Lamprini M είπε...

Ρανια, πολύ ευγενικό το σχολιο σου, εγω ευχαριστώ!! μακια!

Marie-Anne είπε...

Με το καλο να διπλασιασεις τους φιλους σου, Λαμπρινη μου!
Φιλακια!

Paraskevi Lamprini M είπε...

Marie Anne ευχαριστω!! Κι ευχαριστω που εισαι φιλη...

Μαρία Έλενα είπε...

Να τους κάνεις περισσότερους
Φιλάκια ...

Paraskevi Lamprini M είπε...

Μαρια Ελενα μου, ευχαριστώ πολύ.. κι εσύ τα καλύτερα, με το όμορφό σου μπλογκ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...