Κυριακή 20 Απριλίου 2014

Χριστός ανέστη!!! Πάσχα 2014!!! και Κλειστόν...


Χριστός Ανέστη!!! 

Αληθώς Ανέστη!!!!


Σήμερα Χριστός Ανέστη - Δόμνα Σαμίου 

τέλειο τραγούδι... ακούστε λόγια!!!... 


Σήμερα Χριστός Ανέστη
και στους ουρανούς ευρέθη
σήμερα μαύρα μου μάτια
σήμερα τα παλληκάρια
στέκονται σαν τα λιοντάρια
σήμερα μαύρα μου μάτια
σήμερα και τα κορίτσια
στέκονται σαν κυπαρίσσια
σήμερα μαύρα μου μάτια
σήμερα κι οι παντρεμένες
είναι λαμπροφορεμένες
σήμερα μαύρα μου μάτια
σήμερα και οι παπάδες
λειτουργούν σαν Δεσποτάδες
(από το βίντεο.... )... 

Υ.Γ.... και ώρα για διακοπές... !!!! 
ΚΛΕΙΣΤΟΝ ΛΟΓΩι ΔΙΑΚΟΠΩΝ!!!!!  


Ε, θα διαβάζουμε... και λίγο...
Lamprini...


19 σχόλια:

nikosmous είπε...

Αληθώς Ανέστη κι ευλογημένο Πάσχα!Να περάσεις καλά Λαμπρινή μου στις διακοπές σου και να 'σαι πάντα καλά... καλή ξεκούραση!
Χρόνια πολλά σ' όλον τον κόσμο!!!

Ariadni St. είπε...

Αληθώς ο Κύριος Λαμπρινη μου! Φιλιά!

maranda είπε...

Χρόνια πολλά Λαμπρινή!
Καλή ξεκούραση και ...καλή ευκολία στο διάβασμα1 :)

kerina poiimata είπε...

χρόνια σου πολλά!!!
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

Unknown είπε...

Αληθώς Ανέστη! Χρόνια πολλά! Και καλές διακοπές!:)

Ελένη Φλογερά είπε...

Λαμπρινή μου χρόνια σου πολλά με υγεία!
Χριστός Ανέστη!
Φιλάκια!

Marie-Anne είπε...

Χριστός Ανέστη!!! Χρόνια πολλά!!!!
Και του χρόνου, με υγεία!!
Φιλάκια και καλό διάβασμα!!!

astazzia είπε...

Αληθως Ανέστη Λαμπρινη και Χρόνια Πολλά ! Εύχομαι το Αναστασιμο Φως να σου χαρίσει υγεία ευτυχία, δημιουργία ,αισιοδοξία και πολλή αγάπη !!

Unknown είπε...

Χρόνια σου πολλά αγαπητή μου Λαμπρινή. Χριστός Ανέστη.
Νάσαι πάντα καλά.

Paraskevi Lamprini M. είπε...

nikos... νασαι καλά!! καλά να περνας.. να χαίρεσαι τους δικούς σου!!...

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Ariadni μου...μάκια!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

maranda μου... ολα σε συνδυασμό!! ευχαριστώ και ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Μαρία Ελενά μου.. αληθώς ανέστη!! με υγεία!! μάκια...

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Κέρινα... Βαρβάρα μου!!... ευχαριστώ!! Αληθώς ανέστη!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Marion Cine, νασαι παντα καλά... Αληθώς ανέστη..κι ευχαριστώ πολυ!! μακια!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Ελένη μου... αληθώς ανέστη.. ευχαριστώ πολυ, ό,τι ποθεις..μακια!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Marie - Anne μου... ευχαριστώ... !!! όλα καλά.. Χριστός ανέστη.. και τα λεμε!! μακια

Paraskevi Lamprini M. είπε...

αστάζζια καλή μου... τι κανεις;;... ευχαριστώ πολύ για τις γλυκες σου ευχες... !!! νασαι παντα καλά!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Dennis Kontarinis αληθώς ανέστη... να χαίρεσαι τους δικούς σου!!! ευχαριστώ πολυ για όλα!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...