Τρίτη, 4 Μαρτίου 2014

εικόνες 4, pictures 4,


 Μικρή.. όταν ήμουνα.... 


7 σχόλια:

ΕΚΦΡΑΣΟΥ είπε...

τι ομορφη φωτογραφια Λαμπρινη μου.
μυριζει ανεμελια!

καλη εβδομαδα ευχομαι! φιλακια πολλα!

airis είπε...

Σήμερα ζωγραφίζεις... όπως και με τοπ παγκάκι! :)))

Paraskevi Lamprini M είπε...

ΕΚΦΡΑΣΟΥ, μου αρέσει πολύ, την έβαλα σε ένα μπλογκ... τέλεια... καλή σου εβδομάδα Κική μου... ό,τι ποθείς... μάκια!!...

Paraskevi Lamprini M είπε...

αιρις... μου άρεσε πολύ... έκανα πολύ τραμπάλα όταν ήμουν μικρή... ευχαριστώ που περνάς!!...μάκια!!

Paraskevi Lamprini M είπε...

airis... εδώ η ιστορία με το παγκάκι... http://xwrisprogramma.blogspot.gr/2014/02/chamomilaki.html

σε πάω αλλού... αλλά... εδώ είναι... η ιστορία του...

Κέρινα Ποιήματα είπε...

μα αυτή είναι κούνια! η φωτογραφία απίστευτη για αληθινη!περιμένω ανάρτηση σ΄αυτό που είδα σto fb

Paraskevi Lamprini M είπε...

κουνια... έχεις δικιο Βαρβάρα μου!!
ευχαριστώ!!...
Κέρινα...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...