Σάββατο, 8 Φεβρουαρίου 2014

Τα ταλέντα μας... Βιολέτα - Χριστίνα Ντάγκαλου, Ελένη Βιτάλη,Μακριά μου να φύγεις, αφιερωμένο στην νέα φίλη Νeli. Καλώς ώρισες!


 Βιολέτα - Χριστίνα Ντάγκαλου

Καλά.. με το που άνοιξε το στόμα της... ΑΨΟΓΗ!!! ... Εξαιρετική φωνή!!!... 

Μπράβο!!!!!! (τι ωραία.. να ακούς τέτοιες φωνές!!! μπράβο στο κορίτσι!!!! κάθε επιτυχία!!!... )
(απ' το φεις... οι θησαυροί... )


 
Βιολέτα - Χριστίνα Ντάγκαλου - Ελένη Βιτάλη - Μακριά μου να φύγεις | The Voice of Greece (S01E04) 

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΤΑΤΗ!! μπράβο!!!! και πάλι μπράβο!!!!  

ΕΔΩ μία εξαιρετική ανάρτηση με φώτο... για την Βιολέτα - Χριστίνα από φίλη μπλογγερ... 
(κλικ στο ΕΔΩ)


10 σχόλια:

ποιώ - ελένη είπε...

Καλημέρα Παρασκευή μου
Απίθανο το άσμα...λόγια πικρά
μιας καρδιάς που πονάει!!!

Φιλάκι

ΕΚΦΡΑΣΟΥ είπε...

ειναι υπεροχη η κοπελα!

καλο σκ! φιλακια πολα!

syros2js είπε...

Δεν παρακολουθώ την εκπομπή, αλλά όντως η φωνή τη κοπέλας... απίθανη!!!
Φιλάκια, γλυκιά μου!!!
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

Dennis Kontarinis είπε...

Στ΄αληθεια αγαπητή Λαμπρινή, φωνές υπέροχες.
Νάσαι καλά που μας τις γνωρίζεις.

Cath H.C Photographie είπε...

Magnifique! Très bon week-end à toi

Paraskevi Lamprini M είπε...

ποιώ ελένη... αχ.. η καρδιές ... είναι για πόνους!!!... καλό βραδυ, μάκια!!!!

Paraskevi Lamprini M είπε...

ΕΚΦΡΑΣΟΥ... σίγουρα ειναι απίθανη!!! μακια.. καλή σου εβδομαδα!!

Paraskevi Lamprini M είπε...

syros2js... ούτε εγώ την παρακολουθω... αλλά μου είπαν ότι έχει πολύ ταλέντο αυτός ο τόπος!! μπράβο στην Βιολέτα - Χριστίνα... άξια!!.... καλό βραδυ, μακια!!!

Paraskevi Lamprini M είπε...

Ντένης.. έτσι... καλή σου εβδομαδα.. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολύ... κουράγιο με τα χιόνια σας!!!

Paraskevi Lamprini M είπε...

Cath H.C Photographie , merci... bon weekend!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...