Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

ΔΩΡΟ... από την φίλη Φανή Παπ!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!


 Ένα μήνυμα... ένα δώρο από την φίλη Φανή Παπ... ΕΔΩ μπορείτε να την επισκεφθείτε στο όμορφο μπλογκ της!!!!!!!!

και... ΧΑΡΑ μεγάλη.... Το δώρο έκανε μόνον μία μέρα να έρθει ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΣ!!!!!! Χαχαχα...
πέταξε δηλαδή... και ήρθε στα χέρια μου...

ΕΔΩ... το δώρο... (Για να μην με ματιάζουν!!!)

 
Το δώρο!!!!  (Για να μην με ματιάζουν!!!)

και ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ την καλή μου Φανή...

EΔΩ η όμορφη κάρτα της φίλης:

Handmade by Fanypap
χειροποιήματα από την Φανή Παπ.

(Πάντα μου άρεσε όταν οι  φίλες ή οι φίλοι λάμβαναν με το ταχυδρομείο αυτά τα τέλεια δώρα!!!... Να που ήρθε κι η σειρά μου!!!!..... )...

Ανταποδίδω...με... ένα βιντεάκι μου.... Για σένα, καλή μου Φανή...

 
Χάρτινο το φεγγαράκι, αφιερωμένο, 2012 

και....

Γλυκειά μου φίλη... Σε ευχαριστώ!!!!

Lamprini


10 σχόλια:

syros2js είπε...

Και η καρτούλα και το δώρο είναι πολύ-πολύ όμορφα!!
Να τα χαρείς, κούκλα μου!!!
Η Φανούλα είναι υπέροχος άνθρωπος και καλλιτέχνης με τα όλα της!!!
ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
Καλή εβδομάδα!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

syros2js... πράγματι... το δώρο το καταχάρηκα.. η Φανή... έξοχη!!!!! μάκια καλή μου.. καλή σου εβδομαδα!!

Fanypap είπε...

Λαμπρινή μουυυυυυυυυ!!! Τι υπέροχο τραγουδάκι μου χάρισες;;!!! Το αγαπημένο μου, και το τραγούδησες ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!Τρυφερά και μελωδικά!!!! Το "σ'ευχαριστώ", είναι λίγο , πολύ λίγο γλυκούλα μου!!Μεγάλη μου τιμή!Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!Καλή πρόοδο σου εύχομαι σαν φοιτήτρια τώρα πια καλή μου!!! φιλάκια πολλά !!! <3

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Φανή μου... ΕΓΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!! χαίρομαιπου σου άρεσε το τραγούδι!!! ... νασαι παντα καλά , με τέλειες δημιουργίες.. και υπέροχες φώτο!!!! μάκια!! <3

airis είπε...

Άντε κι εις τα επόμενα να ευχηθώ Παρασκευή μου!
Φιλιά!

kerina poiimata είπε...

καλοφόρετο το ματάκι σου Λαμπρινή μου, αλλα ακούγοντας το αφιερωμενο στη φίλη σου βιντεάκι, μάλλον οδεύουμε να αγαπήσουμε αυτα που γράφεις δεξιά!!!τη μουσικη και τις εικονες σου εννοώ!πολλά φιλάκια!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

airis... Eίμαι καταχαρούμενη... το ΠΡΩΤΟ.. .είναι παντα το πιο γλυκο!! μάκια!! τα λέμε!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Κέρινα Ποιήματα... ευχαριστώ.. ευχαριστώ... ευχαριστώ!!!!
μάκια... ΕΙΣΑΙ πολύ γλυκειά!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

όμορφα τα δώρα ..να τα χαρείς

Paraskevi Lamprini M. είπε...

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ.. ευχαριστω.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...