Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

κλπ 27, etc 27,


Κυκλάμινα... και ομορφιά στο ροζ!! 



6 σχόλια:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

μα τι ομορφα που ειναι!!! αγαπω το ροζ!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

μαζύ σου!!! κι εγώ αγαπάω και τα κυκλάμινα!! πολύ!!!! μάκια φίλη...

lolipopfamily είπε...

Καλημέρα Λαμπρινή μου. Υπέροχα τα κυκλάμινα. Οι παπαρούνες του φθινοπώρου. Κάτι έκανα και κατά λάθος έσβησα το σχόλιό σου στο blog μου πριν καν το διαβάσω. Φιλιά ...

Unknown είπε...

Κάποτε πήγαινα εκδρομή σ΄ένα δασάκι στα Γεράνεια και ήταν γεμάτο απο τέτοια υπέροχα και άγρια κυκλάμινα. Τώρα είναι η εποχή τους και τα φθινοπωρινά χρώματα του δάσους θα είναι σαν πίνακας ζωγραφικής. Μακάρι να μπορούσα να πήγαινα πάλι.

Paraskevi Lamprini M. είπε...

lolipop... καλή μου... κι εγώ έχω σβήσει... πολλά!!! χαχα... κάτιθα γίνει να το διορθώσουμε!!! ... νασαι καλά!!! τα λέμε
(τα κυκλάμινα... είναι ξεχωριστά για μένα)

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Zina μου... έτσι... αναμηνήσεις..και ομορφιές.. από τα πανέμορφα ΚΥΚΛΑΜΙΝΑ!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...