Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Για όσους με πιστεύουν... και για όσους.. όχι... Αφιερωμένο... Χάρτινο το φεγγαράκι, δικό μου...


Αν με πίστευες λιγάκι... 

Κρίμα... Κρίμα... 

Και νόμιζα... ότι δεν θα ξαναχρειαζότανε να το βάλω... κι όμως... 

η ζωή... λέει άλλα... 

Για όλους τους φίλους μου... με πολύ αγάπη.... 

για όσους με πιστεύουνε... και για όσους... δεν.... 

.... 

νόμιζα... ότι δεν θα ξαναχρειαζότανε... αυτό το τραγούδι... να που το φεις... το ΙΝΤΕΡΝΕΤ... όλο αυτό τέλος πάντων... με βάζει να το ξαναβάλω... για όσους με πιστεύουν... και για όσους... δεν με πιστεύουν... Αφιερωμένο...(από το φεις... 9/7/2013)

Και αυτό.. πάει ασορτί... Πόσο πολύ σε αγάπησα.. ποτέ δεν θα το μάθεις... Ασορτί...

http://youtu.be/2qhClAV9wCg
γιατί... έτσι...



και μια που οι διακοπές έχουν έλθει... 

καλές μας διακοπές.. με ελάχιστες αναρτήσεις... δεν πάει άλλο.... 
(ελπίζω..ναμαστε καλύτερα.. όταν βρεθούμε... ξανά... κάποτε.. όποτε.... !! )


Καλές διακοπές.. καλές διακοπές... 
Λαμπρινή... 


12 σχόλια:

Ελένη Φλογερά είπε...

Καλό μήνα και καλές διακοπές!!!

lolipopfamily είπε...

Σαν περιεργα μας τα λες! Καλό μήνα και καλές διακοπές. Όποτε τα ξαναπούμε λοιπόν να έχεις πιο ανεβασμένη διαθεση....

ποιώ - ελένη είπε...

Καλό μήνα κορίτσι μου
με το Αυγουστιάτικο φεγγάρι
να σε πλησιάζει με το αργυρό του φως


φιλιά

Kate'sCakeBox είπε...

Καλωσόρισες με μεγάλη ευαισθησία και ρομαντισμό τον θεό μήνα Αύγουστο Παρασκευή μου γλυκιά!!Μαγεία η ανάρτηση!!!το χάρτινο φεγγαράκι αγγίζει τις ψυχές μας όπου κι αν βρισκόμαστε...σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια..να περνάς όμορφα και ξένοιαστα κοριτσάκι μου..

Gina-Teta είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

SPYRIDOULA είπε...

Τι όμορφη ανάρτηση!!!Να έχεις ενα υπέροχο καλοκαίρι!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Ελένη Φλογερά μου!! Καλό μήνα..Καλά να τα περνάς!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

lolipopfamily ...ετσι... και μην τα ψάχνεις!!!!!!!
ελπίζω...αν και ήδη έχει ανέβει η διάθεσή μου...δοξα τω θεώ!!!
Καλό μήνα... καλές διακοπες!!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

ποιώ ... απίθανη φίλη!!!!...ευχαριστώ!!! επίσης!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Kate'sCakeBox ...τι όμορφο σχόλιο κι όμορφες ευχές!!!!!! να περνάς κι εσύ καλά!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Gina επισης!!μάκια!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

SPYRIDOULA μου χρυσοχέρα μου!! νάσαι καλά!!καλό σου μήνα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...