Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Ποια είναι η Παρασκευή...μαζύ με : Βραβείο με παιγνίδι από το φιλικό μπλογκ, ΕΚΦΡΑΣΟΥ!! για να δούμε τι θα μάθετε!!! Who is Paraskevi Malouxou???


Το βραβείο από το μπλογκ ΕΚΦΡΑΣΟΥ έχει και κάποια ανταλλάγματα!!! 

Δημιουργικός μπλόγκερ
Πρέπει:
1. Nα κάνεις λινκ στον μπλόγκερ που σου χάρισε το βραβείο
2. Να αναφέρεις 7 τυχαία πράγματα για τον εαυτό σου
3. Να χαρίσεις το βραβείο σε 10 μπλόγκερς

Όλα αυτά τα δύσκολα!!!! ... Για να δούμε... θα σας μιλήσω πάλι για μένα.... αν και η φύση του μπλογκ μου δεν είναι τέτοια.... οπότε... 

ΕΔΩ ΟΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ!!! .... Για άλλη μια φορά ... λόγω του βραβείου... Πώς αλλιώς θα το δεχθώ;;;

1ο τυχαίο πράγμα για μένα:  Είμαι ξανθιά και γαλανομάτα... Τυχαίο;;;.. Δεν νομίζω!!!  Κληρονομικότητα!!! 


Εγώ;;... Δεν νομίζω!!! 

Μια ξανθιά γαλανομάτα!!! 
τυχαίο;;... όχι, παραδοσιακό!!! 

2ο τυχαίο πράγμα για μένα:  Είμαι παχειά... Τυχαίο... δεν νομίζω... ας είναι καλά οι σοκολάτες τον Χειμώνα και τα παγωτά το Καλοκαίρι...
Τυχαίο;;;... Όχι!

Χονδρός (που μας ενδιαφέρει) λιγνός... 

3ο τυχαίο πράγμα για μένα:   Ήμουν αθλήτρια σε δύο αθλήματα... ένα ατομικό, ένα ομαδικό ... Τυχαίο;;;; Από μικρό μου άρεσαν τα αθλητικά... δεν νομίζω, λοιπόν!!! 

1ον. Βολλεϋμπωλλίστρια!!!... τυχαίο;;... 

Καρφιά στο βόλλεϋ... 

Κάπως έτσι... και εγώ... !!! Κάπως... μην είμαστε και υπερβολικοί!! 

2ον πινγκπονγκ νίστρια!!!... τυχαίο;;;... από το δημοτικό!!! 

Κάπως... είπαμε... 

4ο τυχαίο πράγμα για μένα:   Πηγαίνω αργά... αλλά σταθερά... τυχαίο;;; Δεν νομίζω!!! 

Αργά!!!!
Τι τρέχεις;;;... 

Σιγανά... και ταπεινά!!! .... 
με την Ελένη Βιτάλη...

Είπαμε... σλοου μόσιον!!!! 


5ο τυχαίο πράγμα για μένα:   Τα τελευταία χρόνια... κάνω μπάνιο στην θάλασσα... με μάσκα... και αναπνευστήρα... Τυχαίο;;;... Δεν νομίζω... Μου είπε η μάνα μου:... "δεν αγοράζεις μια μάσκα;"... 
και ιδού!!! 

Αυτό είναι το σωστό πνεύμα!!! 

Τι τραβούν οι άνθρωποι!!! 


6ο τυχαίο πράγμα για μένα:  Γελάω πολύ... ίσως κόλλησα από τον θείο της Μαίρης Πόππινς... !! Τυχαίο;;  Δεν νομίζω!!! 
Χαχαχαχα... τυχαίο;;;... 

Αγαπάω να γελάω!!! .. .τυχαίο;;... δεν νομίζω!!! 
από την Μαίρη Πόππινς... από εμένα δηλαδή!!! 



7ο τυχαίο πράγμα για μένα:  Ζωγραφίζω... Τυχαίο;;;...  Ήθελα να ζωγραφίζω καλύτερα για τα παιδιά στο σχολείο... Δεν νομίζω!!! 
Η ηθοποιός Ίλυα Λιβυκού
στην ταινία: Η προδωμένη...

Τυχαίο;;... δεν νομίζω... μου άρεσε πολύ η ταινία!!!

Βοb Ross... ο μάστορας του είδους... Τυχαίο;;;
Δείτε τον ...και μου λέτε!!! 


Αυτά... επτά τυχαία πράγματα για μένα.. που δεν είναι τυχαία... γιατί πιστεύω ότι τίποτε δεν είναι τυχαίο!!!... στην ζωή ... 

Άρα... 

Τελειώνω... δίνοντας και εγώ το βραβείο... σε ... όσους το θέλουν....

Θα χαρώ αγαπητοί μπλογκόφιλοι να το παραλάβετε!!!... και να με ενημερώσετε... για να μάθω και εγώ ... κάτι για σας...  κάτι τυχαίο!!!!! 

φιλικά,
Paraskevi Malouxou... 

Τυχαίο;;... στον κόσμο του ίντερνετ.. ναι... μπορεί και νάναι!!! 



16 σχόλια:

Leviathan είπε...

Με εκανες να χαμογελασω!! Να σαι καλα!! Με γεια το βραβείο! Καλο μεσημέρι!!!

Ανώνυμος είπε...

απο μενα παιρνεις ολα τα βραβεία , γιατι ειναι αληθεια όσα εγραψες για τον εαυτο σου ....και τα 7 πραγματα ....βρες κι αλλα 7 να εκφραστείς ακόμα πιο καλα .

ΖΗΝΑ

Paraskevi Lamprini M. είπε...

χαχαχα... καλέ μου φίλε... εσύ έχεις διαβάσει και άλλα για μένα... χάρηκα πολύ που είσαι εδώ... ευχαριστώ για το με γεια... να είσαι καλά... καλή βράδυ πια!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

τι ωραία που τα λες Ζήνα... δεν είναι εύκολο να λες τοσα... σε ένα μπλογκ που δεν έγινε για αυτοπροβολή, αυτοκριτική, αυτο... ο,τιδήποτε... αλλά... είναι και αυτά στο πρόγραμμα...

Στο επόμενο βραβείο περίμενε τα επόμενα... σιγά σιγά... έχω ξαναμιλήσι για μένα... να δω το λινκ...να δεις... http://musicpicturesartetc.blogspot.gr/2012/04/jk-o-skroytzakos-o-jkok-15.html

ΕΛΕΝΑ είπε...

Η ανάρτησή σου ήταν απίστευτα απολαυστική!!!!!!
Τυχαίο??? Δεν νομίζω!!!!
Με γεια και με χαρά το όμορφο βραβείο σου Παρασκευή μου!
Φιλιά, καλό βράδυ!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

xaxaxa.. μέσα στο πνεύμα της ανάρτησης σε βρίσκω!!!! ...
Πολύ χαίρομαι που σε διασκέδασα!!!
Ευχαριστώ πολύ!!!
Μάκια και από μένα... καλό βράδυ!!!!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

καλημερα φιλη μου. μου αρεσε παρα παρα πολυ ο τροπος που εδωσες τις απαντησεις σου. εκανες το ολο παιχνιδι πιο απολαυστικο. φιλακια πολλα

Paraskevi Lamprini M. είπε...

καλημέρα... αγαπητό ΕΚΦΡΑΣΟΥ.... χαίρομαι που σου άρεσε... τα λέμε... μάκια!!!

Phivos Nicolaides είπε...

Εξαιρετική ανάρτηση, μπράβο σου!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Ευχαριστώ πολύ αγαπητέ Phivo!!!... και οι δικές σου αναρτήσεις.. είναι υπέροχες... με πολύ όμορφες εικόνες!!! και φωτο!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

ευχαριστώ για την συμμετοχή στο δελφινο-δημιουργίες Παρασκευή.., όμως δεν κατάλαβα ποια είναι η δική σου η δημιουργία..υπάρχουν πολλά εδώ μέσα και δεν κατάλαβα ποια είναι η δική σου;

θα ήθελα να είναι μια δημιουργία που να σχετίζεται με τα δελφινάκια μου

Paraskevi Lamprini M. είπε...

α... πάλι δεν κατάλαβα.. οκ... θα κοιτάξω να δω... τι θα κάνω... το πολύ να σου ζωγραφίσω κανένα από τα όμορφα δελφινάκια σου!!! ... τα λέμε!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

καλημέρα
δεν θέλω να δυσκολεύω κανέναν...χρόνος απεριόριστος...δεν υπάρχει όριο χρόνου
σ ευχαριστώ και πάλι

Paraskevi Lamprini M. είπε...

δεν υπάρχει θέμα... δεν κατάλαβα καλά.. οπότε.. μια χαρά... όλα καλά.. αφού μπορούμε να διορθώσουμε κάτι!!!
Καλημέρα

evonita είπε...

συγχαρητήρια για το βραβείο!!! πολύ όμορφη παρουσίαση έκανες!! μάθαμε και μερικά πράγματα για σένα!! :)

Paraskevi Lamprini M. είπε...

χαχαχα.. ευχαριστώ... κάθε βραβείο και αποκαλύψεις!!!....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...