Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

εικόνες 29, pictures 29,

Τι γαλάζιο όνειρο βλέπω;;;... 

8 σχόλια:

ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ (Αντώνης Κρασάκης) είπε...

Υπέροχη φωτογραφία! Καλό Σαββατοκύριακο, Παρασκευή!
Αντώνης

Paraskevi Lamprini M. είπε...

αγαπητέ φίλε... συμφωνώ... η ομορφιά στο γαλάζιο!!
καλό Σ/κο!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

καλό μήνα
πολύ όμορφη εικόνα

Paraskevi Lamprini M. είπε...

πράγματι.. μου άρεσε αυτό το απαλό γαλάζιο!!! ... Καλό μήνα!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

το αγαπημένο μου μωβάκι και το γαλάζιο της θαλασσίτσας μου, του σπιτιού μου

Paraskevi Lamprini M. είπε...

είμαι λίγο άσχετη από χρώματα.. το μωβ.. δεν το είδα!!!... έχεις δίκιο!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

επεσε το μάτι μου επειδή είναι το αγαπημένο μου χρώμα :)

Paraskevi Lamprini M. είπε...

ωραία.. και όμορφο χρώμα ναι!!! καλά κάνεις!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...