Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Η Κοραλία της Σιωπής, παρουσίαση του βιβλίου της συγγραφέως Ζηνοβίας Μαρνέζη με το βίντεο "Ένα κοραλένιο δειλινό"

Η Κοραλία της Σιωπής

και το βίντεο: 



"Ένα Κοραλένιο Δειλινό"
Bίντεο με την παρουσίαση του βιβλίου

Η ΚΟΡΑΛΙΑ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ
της Ζήνας Μαρνέζη

¨Διαβάζοντας το βιβλίο της φίλης Ζήνας Μαρνέζη, την "Κοραλία της Σιωπής" βρίσκεσαι σε έναν άλλον κόσμο. Στον κόσμο τεσσάρων γυναικών: Της Αρτεμισίας, της Μαρίνας, της Μαργαρίτας και της Ναυσικάς.

Ξεκινάει το βιβλίο με ιστορίες ανθρωπίνων σχέσεων, με πολλούς πρωταγωνιστές!

Αυτό που με γοήτευσε είναι ότι αφού η ιστορία εξελίσσεται, τον λόγο παίρνουν αυτές οι γυναίκες και αφηγούνται τα γεγονότα από την δική τους μεριά...
H Κοραλία της Σιωπής

Η πιο ενδιαφέρουσα αφήγηση από τις τέσσερις για μένα ήταν της Μαργαρίτας... που δεν ήταν η Μαργαρίτα!!!!!

Μία εκπληκτική περίπτωση στην ζωή. Να ζεις μια ζωή που δεν σου ανήκει!!!!
Αυτό το στοιχείο του βιβλίου το βρήκα πολύ συναρπαστικό!!! Αναρωτιόμουν μάλιστα, στην περίπτωση που εγώ ήμουν η Μαργαρίτα... τι θα έκανα;;;

Απόσπασμα από το βιβλίο

Το άλλο πρωτότυπο σε αυτό το όμορφο βιβλίο είναι η παρουσία των ηρώων
του πρώτου βιβλίου της συγγραφέως Ζήνας Μαρνέζη.
Συνήθως τελειώνεις ένα βιβλίο και ταυτόχρονα τελειώνεις και με τους ήρωές του. Δεν γνωρίζεις τι έκαναν μετά 10 ή 20 έτη...
Στην "Κοραλία της Σιωπής¨ δεν γίνεται αυτό.

Έτσι κι εγώ έμαθα για την αγαπημένη μου Δώρα, την ηρωίδα που ξεχώρισα
στο υπέροχο πρώτο βιβλίο της Ζήνας Μαρνέζη , "Αναίσθητοι και Ονειροπόλοι"
και ικανοποιήθηκε η περιέργεια μου... "τι να έγινε η Δώρα άραγε;;;"


Τελικά συστήνω ανεπιφύλακτα το βιβλίο 
της φίλης Ζήνας Μαρνέζη "Η Κοραλία της Σιωπής'...
 μια που και αυτό το διάβασα απνευστί, όπως και το πρώτο... 

Αξίζει την προσοχή σας... και την ανάγνωσή σας βεβαίως!!!

Paraskevi Malouxou

Περιγιάλι Κορινθίας

"Εδώ είναι ο τόπος και η πηγή της έμπνευσής μου...

... Η θάλασσά μου...

...το ακρογιάλι που ονειρεύομαι κάθε πρωινό...

...και αγναντεύω την ασημένια αύρα της...

... εδώ σκέπτομαι τις καινούργιες μου ιστορίες..."

Ζηνοβία Μαρνέζη, συγγραφέας

Η διεύθυνση της Κοραλίας της Σιωπής στο face book







29 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τέλεια παρουσιαση για ένα τέλειο και ολοκληρωμενο βιβλιο γεμάτο εικονες και χρώματα , συναισθήματα και ομορφα μηνυματα . Το ζήλεψα αυτό το Κοραλένιο δειλινό , παρέα με την κ. Ζήνα Μαρνέζη , πάντα να είναι γεμάτη ομορφες εμπνευσεις . Λυδία .

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Λυδία μου, πολύ χαίρομαι που σου άρεσε... τα περάσαμε πολύ ωραία με την Ζήνα, την Ζηνοβία Μαρνέζη, εκείνο το απόγευμα!!!

ευχαριστώ πολύ... και πραγματικά το βιβλίο είναι όπως το περιέγραψες...

Καλή επιτυχία να έχει!!! Και περιμένουμε και το επόμενο!!!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ τι να πω τώρα ? Είμαι πολύ συγκινημένη και νιώθω ιδιαίτερα τυχερή που μέσα απο το διαδύκτιο γνώρισα όμορφους και αξιόλογους ανθρώπους όπως εσένα Παρασκευή . Μια συνάντηση χωρίς κανένα άλλο σκοπό παρά μόνο να περάσουμε ωραία με καφέ, παγωτό και ουζάκι με μεζέ , έφερε αυτό το ωραίο αποτέλεσμα . Είχε αεράκι εκείνο το απόγευμα αλλά μας δρόσιζε και ήταν ευχάριστο. Η δουλειά σου δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από μια επαγγελματική .Το σπουδαίο είναι ότι έγινε τυχαία και ξαφνικά σαν σκέψη που την έφτιαξες έτσι χωρίς προγραμματισμό , αλλά αυτή είναι και η επιτυχία της. Η αυθόρμητη σκέψη που έρχεται ξαφνικά . Ένα ευχαριστώ είναι πολύ λίγο . Αλλα σίγουρα θα ξαναγίνει....μια συνάντηση εννοώ , με θάλασσα ήρεμη και καθαρή σαν γυαλί . ΖΉΝΑ

Ανώνυμος είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΛΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ . ΔΙΑΒΑΣΕς ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ! ΖΗΝΑ

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Zηνοβία Μαρνέζη μου... !!!! ...

Εγώ τι να πω.. ήταν τόσο όμορφα εκείνη την μέρα.. όλα έγιναν όπως τα είπες...
Και η παρέα σου υπέροχη...

Να που το βιβλίο παρουσιάστηκε έτσι όπως το ήθελες στο αγαπημένο σου μέρος, στο Περιγιάλι...

Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια.. Είσαι αξιόλογος άνθρωπος και εσύ... και χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα!!!!

Καλή επιτυχία στο βιβλίο σου... !!! Πάμε και για το επόμενο!!!

(θα ξαναβρεθούμε...ναι... με ήρεμη θάλασσα... ναι... )

Ανώνυμος είπε...

...ena yperoxo video..mia yperoxh prousiasi apo sena paraskeyh mou gia th filh mas zina marnezi...gia thn koralia ths siwris...kai th dimiourgo ths sto omorfo xwrio mas to perigiali...vlepontas kai akougontas ton hxo ths thalassas..ena omorfo deilino tou aygoustou....sygxaritiria paraskeyh mou...eilikrina me aggixe...h kinisi sou ayth....kalotaxido zina mou..eyxomai h KORALIA THS SIWPHS na aggixei tis psyxes olwn !!!!!!!!!!MAIRI.....

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Μαίρη μου ... πόσο χαίρομαι... σου άρεσε λοιπόν το βίντεο με τον όμορφο τόπο, την καλή σου φίλη, στην συγγραφέα Ζηνοβία Μαρνέζη....

Καλοτάξειδο νάναι το βιβλίο της... και τα επόμενα θα προσθέσω εγώ... γιατί έχει πολλά να δώσει ακόμα!!!

Και είμαι σίγουρη οτι Η ΚΟΡΑΛΙΑ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ... θα αγγίξει ολωνών μας τις ψυχές... όπως γράφεις τόσο όμορφα!!!

evonita είπε...

υπέροχη!! και τι όμορφο το τοπίο! μάλλον θα πρέπει να ξεκινήσω μια λίστα με βιβλία που θα ήθελα να διαβάσω!! :)

Paraskevi Lamprini M. είπε...

χαιρομαι που σου άρεσε εβονίτα μου...

μάλλον θα έπρεπε...

το καλοκαίρι είναι καλή εποχή για ανάγνωση.. αλλά και το Φθινόπωρο... δεν είναι άσχημο...

τα λέμε!!!

moments collector είπε...

το βιβλίο είναι πραγματικά καταπληκτικό....έχει μέσα του απ'όλα...συγκίνηση,ανατροπές,μυστήριο,έρωτα....είναι φοβερό
!!!!
μα και το βίντεο είναι πολύ καλό,μία εγκωμιαστική αναφορά για την κυρία Ζήνα,την αγαπημένη μας φίλη και καταπληκτική συγγραφέα που μας ταξιδεύει στα σιωπηλά νερά της Κοραλίας της....

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Nandia... πραγματικά... όπως τα λες!!
Χαίρομαι που σου άρεσε το βίντεό μου...πολύ ωραίο το σχόλιό σου... ευχαριστώ...

Rena Mentaki είπε...

Γειά σου Παρασκευή μου! Τέλεια η παρουσίαση του βιβλίου, φαίνεται ευαίσθητο και τρυφερό. Θα το αγοράσω μέσα στην εβδομάδα κιόλας!

Ανώνυμος είπε...

Πολλά μπράβο για το καταπληκτικό βίντεο που έφτιαξες Παρασκευή , με τόση αγάπη για την φίλη μας τη ΖΗΝΑ . Όλοι εμείς οι φίλοι της , προσωπικοί και διαδυκτιακοί πρέπει να της ευχηθούμε να έχει καλή επιτυχία το βιβλίο της ....που σίγουρα το αξίζει . ΣΟΥΛΑ ΓΟΥΤΚΊΔΗ

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Καλώς την Ρένα... χαίρομαι που σου άρεσε... είναι πολύ πολύ καλό!!! ... σίγουρα θα αρέσει και σε σένα...

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Χαίρομαι που σου άρεσε Σούλα... ήταν αναπάντεχη η κατασκευή του... μια ωραία ιδέα που πραγματοποιήθηκ!!... Καλή επιτυχία ... ναι να έχει το βιβλίο της Ζήνας... το αξίζει!!!

Ανώνυμος είπε...

paraskeyh mou..yperoxh h douleia sou..yperoxo kai to vivlio ths zhnas mas..sigoura tha yparxoun polla epomena...

Paraskevi Lamprini M. είπε...

ευχαριστώ.. σίγουρα θα υπάρξουν και πολλά επόμενα!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Αγωνια πλοκη ενα βιβλιο που σε κρατα μεχρι το τελοσ και μετα θελεις να το διαβασεις παλι η να πεις στη συγγραφεα να γραψει και συνεχεια μαγικο θα ελεγα ! μπραβο !!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

χαίρομαι Μάγε, που σου άρεσε...θα γράψει κάτι μαγικό.. σίγουρα!!!

Unknown είπε...

Καλώς σε βρήκα Παρασκευή! Πολύ ενδιαφέρον το μπλογκ σου και το βιβλίο που παρουσιάζεις.

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Καλώς ώρισες καλή μου Irma! ... Χαίρομαι που σου άρεσε το μπλογκ και το βιβλίο... θα τα λέμε!!!

Ανώνυμος είπε...

Ήμουν από τις πρώτες που διάβασαν το βιβλίο της Ζηνας μας, Η ΚΟΡΑΛΙΑ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ. Μια υπέροχη ιστορία, με πολλές ανατροπές κι απρόοπτα, μια ιστορία που που με το πέρασμα των χρόνων παρακολουθούμε τη ζωή των ηρώων που μας καθηλώνουν με τα κρυμμένα μυστικά. Ένα βιβλίο καλογραμμένο, τρυφερό, με την πένα της αγαπημένης φίλης Ζήνα που μας ταξιδεύει. Ένα βιβλίο που δεν θέλεις να το αφήσεις από τα χέρια σου!!! Μπράβο Ζήνα μου, συνέχισε να γράφεις και να μας μαγεύεις!!!
Συγχαρητήρια επίσης στην Παρασκευή Μαλούχου, που με αγάπη επιμελήθηκε το βίντεο της φίλης μας με εικόνες και ήχο από τη θάλασσα της, αυτή που λατρεύει...
Εύχομαι καλά ταξίδια Ζήνα μου με πολλούς συνεπιβάτες!!!
Με αγάπη!!!!! Χαρά Σαμπανίδου!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Χαρά μου ... ήσουν τυχερή που το διάβασες από τις πρώτες.. ωραία!! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια... ήταν ωραία συγκυρία αυτό το βίντεο...
Ωραίες οι ευχές σου... σίγουρα η Ζίνα θα συνεχίσει να μας ταξειδεύει...

Ανώνυμος είπε...

Παρασκευή μου δεν είναι μόνο η όμορφη ανάρτηση που έκανες στο μπλογκ σου, για τη παρουσίαση της Κοραλίας , είναι και η χαρά που νιώθω , βλέποντας την αγάπη των φίλων μου στα σχόλια τους . Αυτή η αγάπη μου δίνει την διάθεση να κάτσω να γράψω και τις νέες μου ιστορίες που τις έχω μεν μέσα στο μυαλό μου , αλλά πρέπει να ολοκληρωθούν σύντομα . Ευχαριστώ πολύ την Εβονίτα, την Ρένα Μεντάκη και την Ιρμα που θα ήθελα να τις γνωρίσω, διαδυκτιακά . Όπως και τους προσωπικούς μου φίλους , τη Λυδία , τη Νάντια , τη Μαίρη , τη Σούλα την Χαρούλα και τον αγαπημένο Μάγο! Είναι πολύ συγκινητικό να τους έχω όλους εδώ ,να βρίσκεται η παρουσία τους
στα σχόλια τους ...κάτι που θα μείνει για να τα θυμάμαι και να παίρνω δύναμη να συνεχίσω . Σας αγαπώ και σας ευχαριστώ !!! ΖΗΝΟΒΊΑ ΜΑΡΝΕΖΗ

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Xαίρομαι που είσαι εδώ!!!! Και οι φίλοι σου είναι εδώ!!!
Καλή επιτυχία, Ζήνα μου!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΕΔΩ Η ΚΟΡΑΛΙΑ ΕΣΠΑΣΕ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΤΗΣ ! ΦΩΝΑΞΕ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ !! ΜΠΡΑΒΟ ΖΗΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ !!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

καλώς τον!! ... χαίρομαι που σου άρεσε... Ωραία!!!

Ανώνυμος είπε...

Το διάβασα πρώτη φορά σε μορφή word σε Α4 από τον υπολογιστή μου, κάνοντας παράλληλα και την επιμέλεια. Το ξανάπιασα στα χέρια μου, σε βιβλίο πια, και το ξαναδιάβασα μονορούφι... Το ενδιαφέρον παραμένει αμείωτο από την πρώτη ως την τελευταία σελίδα. Τη λάτρεψα την Κοραλία και ως επιμελήτρια και ως αναγνώστρια. Καλοτάξιδη να ναι κι ευλογημένη! Σμαραγδή Μητροπούλου .

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Αγαπητή Σμαραγδή, εσύ είσαι ειδήμων πια στο βιβλίο, αφού έχεις κάνει την επιμέλεια... Πράγματι , να είναι καλοτάξειδη, και καλή επιτυχία να έχει!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...