Κυριακή 29 Ιουλίου 2012

Αναίσθητοι και Ονειροπόλοι, τέχνη 29, art 29, ένα βιβλίο της φίλης Ζηνοβίας Μαρνέζη, a book from a friend writer!!!! Καλή επιτυχία!!!


‎"Αναίσθητοι και Ονειροπόλοι" ένα θαυμάσιο


μυθιστόρημα της φίλης Ζηνοβίας Μαρνέζη!


Απλά υπέροχο. Τόσο όμορφο και συναρπαστικό, 

τόσο ενδιαφέρον και μοναδικό όσο οι παληές

μας, κλασσικές, ελληνικές ταινίες!


Η ιστορία της οικογένειας του είναι τόσ
ο

 πλούσια που σε μαγεύει


Η τύχη και η πορεία του κάθε χαρακτήρα σε


 προσελκύει να διαβάσεις το έργο της


Ζηνοβίας Μαρνέζη απνευστί!



Όπως έκανα και εγώ! 


Απνευστί το διάβασα και


 συνέπασχα με τους ήρωες και ειδικώς με την

 Δώρα, την κεντρική (κατ' εμέ ) ηρωΐδα, και

 έκλαψα και απόρησα με τις πράξεις τους.


Τίποτε δεν μου φάνηκε ψεύτικο, τίποτε δε
ν


 μου φάνηκε απλοϊκό, πεζό και ανούσιο


Οι χαρακτήρες ήταν αληθινοί



ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΙ ή ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΟΙ 


ήταν απλώς αληθινοί!!!


Αξίζει να το διαβάσετε και εσείς.
. !!! 


Και σίγουρα θα το ξεχωρίσετε

 αμέσως!!!!




Η συγγραφέας Ζηνοβία Μαρνέζη





14 σχόλια:

Κάκια Ξύδη είπε...

Συγχαρητήρια Παρασκευή μου, πολύ όμορφη η παρουσίαση του βιβλίου της Ζήνας!!! Μπράβο!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Ευχαριστώ πολύ, καλή μου συγγραφέας Κάκια Ξύδη... να ετοιμάζεσαι και για την παρουσίαση του δικού σου βιβλίου!!!!
Του "Σε Ελεύθερη Πτώση!!! ".... λίγο υπομονή μόνον!!!!

evonita είπε...

πολύ όμορφα το παρουσίασες.. φαίνεται να είναι αληθινό.. με γέμισες απορίες για τους χαρακτήρες τόσο που να έχω την περιέργεια να το διαβάσω!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

ευχαριστώ evonita μου... θα μπορούσε να γίνει κάλλιστα ένα υπέροχο σήριαλ... ή ακόμα και Ελληνική Ταινία... είναι τέλειο!!!

Στο συστήνω ανεπιφύλακτα!!

Ανώνυμος είπε...

Όταν ακούω όμορφα λόγια γι αυτό το πρώτο μου και χαιδεμένο μου παιδάκι, συγκινούμαι πολύ γιατί είναι σελίδες που βγήκαν μέσα απο την ψυχή μου . Και γιατί όταν βλέπω ανθρώπους που το διάβασαν και το ένιωσαν και μπήκαν στην ουσία του, λέω....δεν πήγε χαμένος ο σκοπός μου, να δώσω και να μεταφέρω την νοοτροπία και την κοινωνική συμπεριφορά των τελευταίων 50 χρόνων μέχρι την αλλαγή της χιλιετίας . Έτσι ....για να μη ξεχαστούμε με το πέρασμα του χρόνου .

Ζηνοβία Μαρνέζη .

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Αγαπημένη μου συγγραφέας, Ζηνοβία Μαρνέζη,

Χαίρομαι τόσο που σου άρεσε αυτή η παρουσίαση του θαυμάσιου βιβλίου σου!!!

Το βιβλίο ήταν απίθανο!!!
Εύχομαι πάντα πάντα επιτυχίες!!!
Και στο δεύτερο βιβλίο σου "Η Κοραλία της Σιωπής" , αλλά και στα επόμενα που θα γράψεις!!!

Με αγάπη,
Παρασκευή Μαλούχου

astazzia είπε...

Όντως η περιγραφή σου αποτυπώνει εύστοχα την ιστορία του βιβλίου...όσο μπερδεμένες και αν φαίνονται οι ζωές κάποιων ανθρώπων,μια ανατροπή που θα'ρθει,μπορεί να αποδείξει οτι τελικά,υπάρχουν πολλά κοινά....

Paraskevi Lamprini M. είπε...

astazzia, έχεις δίκιο...

Το βιβλίο της κοινής μας φίλης Ζηνοβίας Μαρνέζη, ήταν υπέροχο!!!!

Ανώνυμος είπε...

h selida sas einai panemorfh sunxaritiria exeretikh douleia :)

Paraskevi Lamprini M. είπε...

χαίρομαι που σου αρέσει!! και η δική σου ιστοσελίδα... είναι πολύ πολύ ωραία!

Ανώνυμος είπε...

Άργησα να δω και εδώ τους φίλους που έγραψαν τις σκέψεις τους. Ευχαριστώ πολύ την Κάκια Ξύδη , την Εβονίτα , την Αστάζια τη φίλη μου που θέλω πάλι να τα πούμε , τον Μάρκο και όλους που διάβασαν τους Ονειροπόλους μου και τους Αναίσθητους ( φυσικά) και τους αγάπησαν . Και όπως λέω σε κάποια σελίδα του βιβλίου μου Αναίσθητοι δεν υπάρχουν , όλοι μας έχουμε κρυμμένη ευαισθησία μέσα μας που την κρύβουμε από αυτοάμυνα , να μην την βρουν τα βέλη τα φαρμακερά ειδικά΄των ανθρώπων που αγαπάμε, γιατί αυτά είναι που μας πονάνε πιο πολύ . ΖΗΝΟΒΙΑ ΜΑΡΝΕΖΗ

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Όλοι σε αγαπούν... πολύ χαίρομαι, καλή μου φίλη!!! Καλή επιτυχία σε ό,τι και αν κάνεις!!!
(Ωραίο το σχόλιό σου! )

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΛΑ ΥΠΕΡΟΧΟ

Paraskevi Lamprini M. είπε...

πράγματι.. πολύ δυνατό βιβλίο!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...