Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

Διαγωνισμός Φωτογραφίας από το Δελφινάκι Σανσετ!!!


To delfinaki - sunset διοργανώνει διαγωνισμό...  


και επειδή είμαι τυχερή τον τελευταίο καιρό...

Φρέντυ Μέρκιουρυ και Μονσερά Καμπαγιέ

Όταν τα ετερώνυμα έλκονται!!!

Θα λάβω μέρος!!!!

Barcelona (Live) - Freddie Mercury & Μοnserrat Caballe - 1988 


Μπορείτε να δείτε την σχετική ανάρτηση στο μπλογκ του Δελφινιού... ΕΔΩ!   Μήπως θέλετε και σεις να συμμετάσχετε!!! 



Αυτές είναι οι Φώτο μου... 

1η Ναύπλιο, Μπούρτζι


2η  Παράλιον Άστρος


3η  Nαύπλιο 


Ελπίζω να κερδίσει ο καλύτερος!!!!



6 σχόλια:

SPYRIDOULA είπε...

Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!Καλή επιτυχία!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Ευχαριστώ πολύ, ευγενική μου Σπυριδούλα!!!
Χαίρομαι που σου αρέσουν... και τα δύο αυτά μέρη είναι πολυ πολυ αγαπημένα μου!!!

Εις το επανιδείν!!!

evonita είπε...

Τι όμορφες!! Ειδικά η πρώτη!!! :) Καλή επιτυχία!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Χαίρομαι που σου αρέσουν...
Καλώς ήλθες καλή μου στο μπλογκ μου!!!

Ευχαριστώ για το καλή επιτυχία... ελπίζω... !!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

καλησπερα.. ευχαριστω για την συμμετοχη σου.. καλη επιτυχια σε ολους

μου αρεσουν οι φωτος σου

παω να τις αναρτησω

Paraskevi Lamprini M. είπε...

παρακαλώ... Εγώ χαίρομαι πολύ με τους διαγωνισμους σου!!!
Άλλωστε έχω κερδίσει κιολας!!!

Τα λέμε!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...