Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

μουσική 7, music 7, The Thorn, by Leaves' Eyes , Λεβιάθαν.. η επιλογή σου!!! Kαι με αγάπη αφιερωμένο στην νέα φίλη, Pansofix! Καλώς ήλθες στο μπλογκ μου!!!

Πώς γίνεται από μία υπέροχη φωνή... να μεταφερθούμε κάπου αλλού;;;
Μόνον οι LEAVES' EYES το γνωρίζουν...

Από μία επιλογή του φίλου μπλογκ http://leviathanfromkavala.blogspot.com/
και του δημιουργού του Λεβιάθαν

The Thorn 
με την Liv Kristine
από τους Leaves' Eyes

 Liv Kristine στα φωνητικά The Thorn των Νορβηγογερμανών Leaves' Eyes,  2005. 
Τα ανδρικά φωνητικά είναι του Alexander Krull, 
συζύγου της Liv Kristine και συνιδρυτή του συγκροτήματος


I hope that he will be safe
Hopefully return in April
I've heard the winds speak of a fight
And it hit my heart like a thorn

Whispering voice appear
I can't escape what I feel
All I can see
All I believe in
Is connected to our kindred souls

I feel the thorn in my/your flesh
The pounding of blood in my/your head
I/you cry aloud
I/you cry of anger
My/your enemy will never forget me/you

I heard you calling my name
I saw your colourless face
Fire in your eyes
Where do you go to?
I dreamt of an enemy threatening you

Hold me
Breathe with me
Until the end of time

18 σχόλια:

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

καλημερα καλη βδομαδα ο λεβιαθαν (αν αναφερεσαι στο μπλοκ λεβιαθαν) ηταν η αφορμη να γνωριστουμε

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Δελφινάκι μου.. τι κάνεις;... Την Τετάρτη θα σε έχω σε βίντεο!! Μαζί με ένα σκυλάκι.. μην το χάσεις!!!

Καλημέρα και σε σένα, καλή εβδομάδα!!! Ο Γνωστός μας Λεβιάθαν... Ναι....

χαίρομαι που ήταν αφορμή και πολύ καλήαφορμή, γιατί ο Λεβιάθαν είναι έξω καρδιά!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Effie μου, καλημέρα... ελπίζω να σου άρεσε το δυναμικό τραγούδι!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

τι εννοείς θα με εχεις σε βιντεο;; θα το θυμαμαι να περασω απο το σπιτακι σου..δεν τον εχω γνωρισει απο κοντα τον λεβιαθαν αλλα ετσι πιστευω οτι ειναι ανοιχτος χαρακτηρας ναι

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

Καλό απόγευμα Παρασκεύη! Καλή εβδομάδα!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Δήμητρα!!! Καλή εβδομάδα!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Την Τετάρτη
το δελφινάκι σου
θα πρωταγωνιστήσει
σε ένα βίντεο...
σε μία πολύ όμορφη ιστορία φιλίας!!!
Εις το επανιδείν λοιπόν!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

ωω αρεσκου μου πολλα οι εκπληξουες..ευχαριστω...εννα περιμενω πως τζιαι πως να ρτει η τεταρτουα να δω το βιντεουι..φιλουθκια

Leviathan είπε...

Καλησπερα!!!!!! Αχ ευχαριστω!!! Υπέροχοι οι Leaves' Eyes!!!! Είμαι, είμαι... Έξω καρδιά :) χεχε φιλιαααααα :)

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Πολύ χαίρομαι που σου αρέσουν οι εκπλήξεις.... και μένα μου αρέσουν πολύ τα Δελφινάκια....

Ας ελπίσουμε ότι η Τετάρτη δεν θάναι τόσο μακρυά όσο ακούγεται!!
Εις το επανιδείν!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Καλησπέρα πρωταγωνιστή μου, για άλλη μία φορά...
Μήλον της έριδος, αν είσαι ή όχι έξω καρδιά!!!! (Και να που πέσαμε και οι δύο , (εγώ και το Δελφινάκι) μέσα!

Οι Leaves' Eyes πραγματοποίησαν την αποστολή τους λοιπόν!!! (Αφού σου αρέσουν!)
Ευχόμαι, φίλε Leviathan... Πάντα νάσαι έτσι.. έξω καρδιά... όσο κι αν αυτή η ζωή είναι σκληρή!!!
Εις το επανιδείν!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

ευτυχώς που είσαι και συ Παρασκευή μου με το χαλαρωτικό σου το μπλοκάκι και ξεφεύγουμε λίγο... σκέφτομαι και γω να αλλάξω λίγο τη θεματολογία να βάζω κάτι άλλο αλλά δε ξέρω τι. ταυτόχρονα σκέφτομαι να βάλω ανάρτηση για το δεύτερο διαγωνισμό μου , αλλά είναι πολύ κοντά με τον άλλον και διστάζω δε θέλω να καταντήσει κουραστικό το μπλοκ μου .. ακόμη ένα λόγο..

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.. Πολύ χαίρομαι που σκέφτεσαι έτσι!!!

Η θεματολογία είναι πολύ δύσκολη, σαν επιλογή, για ένα μπλογκ...
Είμαι σίγουρη ότι αυτό που έχεις τώρα είναι πολύ καλό!!! Οπότε ίσως να βελτιώσεις κάτι, πάντα σύμφωνα με αυτό που σε εκφράζει!!!

Οι διαγωνισμοί δίνουν και παίρνουν στα μπλογκ... Μην έχεις ενδοιασμούς... όποιος θέλει... συμμετέχει...
Βέβαια, ίσως είναι καλύτερο να υπάρχει κάποια απόσταση χρονική... Θα δεις!!!

Βλέποντας και κάνοντας!!!!
Παρασκευή

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

επειδη αυτο το καιρο μιλαμε και "γνωριστηκαμε" καπως, και εισαι τοσο θετικη και αισιοδοξη, θα φυγω απο το ιστολογιο σου απο την κατηγορια ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ και θα το βαλω στο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΟΛΤΙΤΣΑ

Pansofix είπε...

Εθχαριστώ πολύ για το ζεστό καλωσόρισμα!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Παρακαλώ... τους περιποιούμαστε τους καινούργιους!!!

Εύχομαι νάναι πάντα "ζεστό" και με θαλπωρή το ιστολόγιό μου για σένα!!!

Εις το επανιδείν!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Τέλεια!!! Όπου και να το βάλεις είμαι σίγουρη ότι θα μεγαλουργήσεις!!! Είσαι πολύ καλή σε αυτό που κάνεις!!!

Θα χαρώ να πηγαίνουμε βόλτες μαζί!!! Να πίνουμε κανέναν καφέ... να τα λέμε!!!

Υ.Γ. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια... μ' έκανες και κοκκίνισα πάλι!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...