Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Διαγωνισμός για το ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ.SUNSET

To ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ.SUNSET διοργανώνει έναν διαγωνισμό δημιουργίας...


Θέλοντας να το ευχαριστήσω (μου αρέσουν πολύ τα δελφινάκια) 
θα λάβω μέρος σε αυτόν τον διαγωνισμό...


1. Ποίημα από την Paraskevi Malouxou


Μου ζήτησες τα πάντα και 'γώ δεν είχα τίποτα
μου έδωσες τα πάντα και 'γώ τα έχασα όλα μέσα σε μια στιγμή
Μικρό μου περιστέρι, χαρά της γης και του ουρανού μου,
γιατί έφυγες τόσο μακριά;


Πώς θα ζήσω τώρα χωρίς κάτι χειροπιαστό από εσένα;
Πώς θα ζήσω τώρα χωρίς ούτε ένα αντίο για να σε θυμάμαι;
ΜΟΝΑΞΙΑ


Και ετσι μένω μόνη, με το όνομά σου παρέα
μένω μόνη με ένα τίποτα... 


Πόσο μόνη... μα τόσο μόνη...


2. Φωτογραφία από την  Paraskevi Malouxou


Τι Βόρειος Πόλος... τι Ναύπλιο;

3. Σκίτσο από την  Paraskevi Malouxou

Ελέφαντας μετά από μπάνιο στην λάσπη


Δελφινάκι μου.. με πολύ αγάπη στα αφιερώνω όλα αυτά... γιατί είσαι εσύ!!!!

Paraskevi Malouxou



10 σχόλια:

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

σ ευχαριστω για την αμεσοτητα καλη μου παρασκευη.
μου αρεσουν πολυ ολα τα πιο πανω, ομως το θεματακι του διαγωνισμου μου ειναι δελφινακι και μωβ... αλλα εγω θα βαλω στα αποτελεσματα και τη δικη σου συμμετοχη (τα πιο πάνω)

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Δελφινάκι μωβ δεν είχα.. αλλά αυτό το δελφινάκι δεν παίρνει μέρος στον διαγωνισμό.. διαγωνίζεται το ποιήμα, η φωτο και το σκίτσο... που είναι δικά μου...

Παρακαλώ αγαπητό δελφινάκι...
τα λέμε

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

:) αφου ασχολεισαι γραφεις ποιηματακια θα μπορουσες αν θες να γραψεις ενα με θεμα τα δελφινακια αφου τα αγαπας κιολας κι εσυ

Paraskevi Lamprini M. είπε...

ok... δεν ασχολούμαι με τα ποιήματα... αλλά θα σου γράψω ένα...

PiciFriki είπε...

πολύ ωραία!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

ευχαριστώ... η ανάρτησή σου... το λιγότερο τέλεια!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

σ ευχαριστώ διπλά τότε.... νόμιζα έγραφες... μου αρεσε πολυ το ποιηματακι με τα δελφινια το παρουσιασα στο κατω μερος του ιστολογιου στα αποτελεσματα

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Δελφινάκι μου... μου αρέσουν πολύ τα δελφίνια... χάρηκα που σου άρεσε και το ποίημα... και χαίρομαι που το έβαλες στο όμορφο ιστολόγιό σου...
εις το επανιδείν!

Phivos Nicolaides είπε...

Φωτογραφία και ποίημα πολύ όμορφα! Μπράβο!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Eυχαριστώ Phivos,
Είσαι πολύ ευγενικός...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...