Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Ερωτήσεις: Από την φίλη: Φανή Παπ., Ζωγράφος.... Aπαντήσεις από ... την υποφαινόμενη!

Ένα παιγνίδι ακόμα, ένας διαγωνισμός... Από την φίλη: Φανή Παπ., Ζωγράφος.... 


Αν δεν με βαρεθήκατε να μιλώ για μένα... Παρακολουθείστε !!!!!

1. Ποια η αγαπημένη σου πόλη της Ελλάδας μας;
Αθήνα διαμαντόπετρα...
H Aθήνα... 
Aθήνα
Νανά Μούσχουρη , Μ. Χατζιδάκις
έχει τόση ιστορία, που από μικρή με μάγευε!!!
Ακρόπολη και Ωδείο Ηρώδου του Αττικού


 2. Σ΄ ενδιαφέρει η εξωτερική εμφάνιση του ανθρώπου ή ο εσωτερικός του κόσμος; 
Με ενδιαφέρει ο εσωτερικός του κόσμος, γιατί επικοινωνώ με αυτόν... 
Φίλες...
αλλά και η πρώτη εντύπωση μέχρι να μάθω τον άλλον, παίζει σημαντικότατο ρόλλο!!!
.....

3. Τι ρόλο παίζει το περιτύλιγμα; την πάτησες ποτέ και πήρες κάτι άχρηστο εξ' αιτίας του περιτυλίγματος; 
Περιτύλιγμα.. πολυτελείας
Αν έχει κάτι ωραίο περιτύλιγμα... το παίρνω, γιατί μου αρέσουν τα ωραία...
Ορίστε!
 οπότε... την έχω πατήσει πολλές φορές... 
Μπφ... τι δώρο ήταν κι αυτό;;;
Το δώρο του Ντόναλντ... στα γενέθλιά του... 
 Donald's Happy Birthday, 1949
 Donald Duck & Nephews 


4. Συγχωρείς εύκολα; 
Ναι, είναι οικογενειακή μας παράδοση, κι όχι μόνον χαρακτήρας!!!
Συγχώρεσέ με
με τον Γιώργο Αλκαίο... σαν σε τηλεοπτικό ρεπορτάζ!!!


5. Βοηθάς σε δύσκολες καταστάσεις; ή δεν θέλεις να μπλέξεις;
Βοηθάω,
 και στο τέλος... τρώω και το ξύλο μου!!!
"Βοήθεια, χριστιανοί... "φωνάζουν και οι Κατσιμιχαίοι
Μια βραδυά στο λούκι 
με τους Χάρη και  Πάνο Κατσιμίχα,  live (TerraVibe Park)


 6. Κρατάς μυστικά για τον εαυτό σου; 


Όχι,
Να σου πω ένα μυστικό... 
κι αυτό έχει φοβερές συνέπειες στις σχέσεις μου με τους άλλους!!!
Δεν σου μιλάω!!!
Έχω ένα μυστικό  
με την Αλίκη Βουγιουκλάκη, 1959 


7. Είσαι ερωτευμένος-η; 
Μα... λένε τέτοια πράγματα!!!
.......


 8. Πως περνάς ένα ελεύθερο απόγευμα; 
Τι είναι το κομπιούτερ;
Από το Σέσαμη στρητ!
Στο κομπιούτερ.... 
Για να δω!                                       Ω.. ένας νέος φίλος!!!             Ο Αντώνης!!! Ουάου!!!
Ποιος είναι στο φέις μπουκ!!                                                         Αντώνη, Καλώς ήλθες στο φέις 
μπουκ!!!!
βρήκα καινούργιο ¨παιγνίδι¨ ... τελευταίως!!!
Κι ο Ντόναλντ.. με το 
κομπιούτερ παιδεύεται!!!
Donald Duck - Computer Dot Don 

9. Πως αντιμετωπίζεις το θράσος, και τη λάσπη; (συκοφαντία εννοώ) 


Με απορία! 


.... "Εγώ; Ο άριστος άνθρωπος ... τέτοιο πράγμα;;;; Πού ακούστηκε"!!!!!!


10. Τι γλυκό προτιμάς; 

Σοκολάτα τον Χειμώνα...
Συνταγή για φοντάν με σοκολάτα...
όστις ξέρει γαλλικά... αλέ!!!




Παγωτό το καλοκαίρι!!!
Χωνάκι παγωτό...
με τα στρουμφάκια!

11. Έχεις φίλους καρδιάς;
Έχεις μία φίλη
με την τέχνη της άμμου, με την Ιλάνα Yahav
Έχω...
Φίλοι ... για πάντα!
αλλά δεν το ξέρω;!


Φίλοι κι εχθροί
με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη

Και όποιος θέλει, ακολουθεί... 

         (ίσως έχετε συμμετάσχει και σε άλλες τέτοιες σειρές ερωτήσεων..  

                      οπότε... Αν... Αν θέλετε!!!!!)

Ευχαριστώ την Φανή με ένα Έργο της Φανής!!!





6 σχόλια:

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ!!!!ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ!!!!!!!!!!!!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Καλή μου Εφη... χαίρομαι που σου άρεσαν!!!
Ε, και η Αθήνα.. το αξίζει το τραγουδάκι της!!!

Fanypap είπε...

Τί υπερπαραγωγή είναι αυτή Παρασκευούλα μου γλυκειά;!!!!Τέλεια ανάρτηση!!! Νιώθω σαν να πήγα στο θέατρο!!!Νιώθω πλήρης!! Σ'ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου έκανες!!! Τι έχασα που έλειπα Σαββατοκύριακο!!! Τραγουδάκια τέλεια!!!Κινούμενα σχέδια ,Ντίσνεϋ τέλεια, τα αγαπημένα μου!!! Στρουμφάκια Τέλεια!!! Μέχρι και ζωγραφική με άμμο!!! Σ'ευχαριστώ πολύ!!! Μήπως ασχολείσαι με το θέμα; γιατί βλέπω πολύ επαγγελματική δουλειά!!Μπράβο σου γλυκούλα μου!!!Μου αρέσει πολύ το χιούμορ σου, και οι απαντήσεις σου!!! φιλάκια πολλά , δεν έχω λόγια!!!!

Fanypap είπε...

Την συνταγή την κατάλαβα, χωρίς να ξέρω Γαλλικά!!!Θα την κάνω και θα το ονομάσω: Μους σοκολάτα της Παρασκευής!!!! Τέλεια μου φαίνεται!!! θα σου την δείξω ... φιλάκια και σ'ευχαριστώ γλυκούλα μου!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Kαλή μου Φανή Παπ., Ζωγράφος!
Χαίρομαι που κατάλαβες την συνταγή... και θα χαρώ πιο πολύ αν την υλοποιήσεις!!!

Δεν υπάρχει λόγος ευχαριστίας... οι σοκολάτες ... είναι μαστ... (ένα πρέπει) για μένα!!! χαχαχα...

Εις το επανιδείν!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Φανή μου,
Έχω ξαναμπεί σε τέτοια διαδικασία... και είπα αφού έχω το μέσον ( το μπλογκ μου ασχολείται με μουσική, εικόνες, τέχνες, κλπ) γιατί να μην κάνω πιο ενδιαφέρουσες τις απαντήσεις μου...

Οπότε, τώρα βλέπεις μία βελτιωμένη βερσιόν!!!
Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!!! Και χαίρομαι που πρόσεξες τα πάντα!!! Και με λεπτομέρειες!!!

Θα έλεγα ότι ασχολούμαι με το θέμα...ασχολούμαι με τα θέματα:
1. Είμαι μουσικός
2. Μου αρέσουν οι ωραίες εικόνες
3. Η τέχνη της ζωγραφικής με χαροποιεί (έχω κάνει μαθήματα)
4. Κλπ... Είναι για μένα ό,τι μα ό,τι μπορείς να βρεις στο γιουτιουμπ, γκουγκλ,μπλογκ, φεις... κλπ και να σε κάνει να θαυμάσεις (όπως τα βίντεο με την τέχνη στην άμμο....)
5. Μου αρέσουν οι πλήρεις αναρτήσεις... και έχω χρόνο (ευτυχώς... ) να τις πραγματοποιώ...

Xαίρομαι που την βρήκες επαγγελματική ...την ανάρτηση... είναι μέσα στα πλαίσια του τι μπορείς να βρεις.. εδώ...στο κομπιούτερ...

Τέλος... χαίρομαι για πολλοστή φορά που σου αρέσει ο τρόπος που απάντησα στις ερωτήσεις σου...

και θα τα πούμε, καλή μου!!! Είσαι πολύ πολύ γλυκειά !!! Σε ευχαριστώ!
Παρασκευή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...