Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

παιγνίδι από την φίλη κουεεν... με κλπ εικόνες, τέχνη και μουσική!!! όσο μπορώ...

Η φίλη κουεεν ρώτησε... κι εγώ απαντώ!!!

Οπότε... όποιος θέλει....

Οι 11 ερωτήσεις της:
1. Τι φοράς; Εντάξει, πλάκα κάνω! Ποιος ήρωας από ταινία/σειρά/θεατρικό έργο θα ήθελες να ήσουν;
Η βασίλισσα... Χριστίνα... της Σουηδίας...

στην ομώνυμη ταινία της Γκρέτα Γκάρμπο
(όχι τόσο για τον ρόλλο... όσο γιατί μου αρέσει η Γκάρμπο...)

2. Με ποιο χρώμα θα περιέγραφες τη ζωή σου αυτή τη χρονική περίοδο;
Γαλάζιο... της θάλασσας και του ουρανού... τώρα που άνοιξε ο καιρός!


3. Πού νομίζεις ότι θα μπορούσες να ζήσεις για πάντα;
Μαναρόλα... Ιταλία...

Στην πόλη μου... δεν μ' αρέσει να αλλάζω σπίτια... να ξενιτεύομαι...


4. Ποιος ήταν ο ήρωας των παιδικών σου χρόνων;
Ο Δικαστής Ντρεντ... το καρτούν που διάβαζα... "I am the Law!"

Είμαι ο νόμος... δίκαζε, καταδίκαζε, εκτελούσε!!!
(και στην ταινία ο Σταλλόνε... τέλειος Ντρεντ!)


5. Ποιο είναι το αγαπημένο σου ζώο;
Ο πιγκουίνος... ειδικά ο αυτοκρατορικός!


6. Τι κάνεις για να κατευνάσεις το θυμό σου;
Καράτε....

Τίποτα... ξεσπάω και μετά... συνεχίζω σαν να μην τρέχει τίποτε!!!


7. Τι μουσική ακούς;
Callas, Habanera from Carmen
Κάλλας, στην Χαμπανέρα από την όπερα Κάρμεν

Ακούω κλασσική μουσική!

8. Ποιο μάθημα σου άρεσε στο σχολείο;

Φυσική... ήθελα να γίνω και ΦΥΣΙΚΟΣ...

(εμπνευσμένη από έναν φοβερό δάσκαλο στην β' γυμνασίου!)



9. Ποιο λάθος σου θα ήθελες να ξανακάνεις;
Να γίνω όπως είμαι... τρώγοντας ... και πάλι...


10. Ποιο όνειρό σου έκανες πραγματικότητα;

salutations
greetings
Monsieur
Sir
Madame
Ma'am (Mrs.)
Mademoiselle
Miss
Bonjour, Monsieur
Good day (Hello), Sir
Bonsoir
Good evening
Au revoir
Goodbye
Salut!
Hi!
À tout à l'heure!
See you in a little while.
À ce soir.
See you this evening.
À demain.
See you tomorrow.
À bientôt.
See you soon.
Comment vous appelez-vous?
What's your name? (formal)
Comment tu t'appelles? (Comment t'appelles-tu?)
What's your name? (informal)
Je m'appelle ...
My name is ...
Comment allez-vous?
How are you? (formal)
Comment vas-tu?
How are you? (informal)
Je vais très bien, merci.
I am very well, thank you.
Je vais bien, merci.
I am fine, thank you.
Pas mal, merci.
Not bad, thank you.
Comment ça va?
How are things going?
Bien, merci!
Great, thanks!
Ça va (bien)?
Are things going (well)?
Ça va bien.
Things are going (well).
Et vous? Vous êtes d'où?
And you? Where are you from? (formal)
Et toi? Tu es d'où?
And you? Where are you from? (informal

Που μαθαίνω Γαλλικά!!!! Μπονζούρ!!!

11. Ποιο είναι το αγαπημένο σου μπλογκ και γιατί; (Προσοχή: μπλογκ OXI μπλόγκερ - για ευνόητους λόγος το δικό μου εξαιρείται)
Τα ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ...

με κάνουν και γίνομαι και πάλι παιδί,

με κάνουν και χαμογελώ...

με κάνουν και αγαπάω περισσότερο την δουλειά μου (μουσικός σε δημοτικό σχολείο!)

Ελπίζω να άρεσαν οι απαντήσεις μου.... στην φίλη κουεεν!!!


8 σχόλια:

Leviathan είπε...

Υπέροχο παιχνίδι!! Μάθαμε τοσα για σενα :) :) πολλα φιλια και καλο ξημερωμα!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Χαίρομαι που μάθατε για μένα... και χαίρομαι που μαθαίνω για σας... από το Ιντερνετ... αυτό το τόσο τρομακτικό μέσον που δένει με περίεργο τρόπο τους ανθρώπους του!!!
Καλό ξημέρωμα, καλέ μου φίλε!
Παρασκευή

Unknown είπε...

Μου άρεσε που δεν έχασες χρόνο και έπαιξες αμέσως. Και μου άρεσαν πολύ και οι απαντήσεις σου!
Καλημέρα :)

Paraskevi Lamprini M. είπε...

καλή μου... μου άρεσε που ακόμα δεν με γνώρισες ... με έβαλες να παίξω... και χαίρομαι που σου άρεσαν οι απαντήσεις μου!!!
Καλημέρα!!!

Unknown είπε...

Μα γι' αυτό σε έβαλα να παίξεις, για να σε μάθω καλύτερα! :)

Paraskevi Lamprini M. είπε...

ΑΑΑ σωστό και αυτό!!!

ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ (Αντώνης Κρασάκης) είπε...

Αγαπημένη μας φίλη Παρασκευή, καλησπέρα! Πολύ ωραίο το παιχνίδι της φίλης σου! Μας άρεσαν πολύ οι απαντήσεις που έδωσες. Βοήθησαν ώστε να σε γνωρίσουμε καλύτερα. Οι απαντήσεις, σε συνδυασμό με τις φωτογραφίες που ανέβασες, ήταν εξαιρετικές. Κυρίως όμως, χαρήκαμε που μας αγαπάς! Πραγματικά, είναι πολύ όμορφο που καταφέρνουμε να σε κάνουμε να νιώθεις ξανά παιδί, με ένα χαμόγελο ζωγραφισμένο στα χείλη και σου δημιουργούμε την ανάγκη να αγαπάς όλο και περισσότερο το επάγγελμά σου! Ελπίζουμε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε όλα όσα έχουμε ονειρευτεί!!! Το ίδιο ευχόμαστε και σε σένα...
Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια!
Με την αγάπη μας
Αντώνης-Πόπη

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Αγαπητά Παιδικά Χαμόγελα!
Αν και δεν γνωριζόμαστε πολύ, το μπλογκ σας είναι μέσα στην καρδιά μου!!! Έχει ήθος και πολλά άλλα (κάποια από αυτά σας τα αποκάλυψα στην απάντησή μου!

Χαίρομαι που σας άρεσαν οι απαντήσεις... δεν είναι κι εύκολο σε μία γραμμή να απαντήσεις...
Χαίρομαι που σας άρεσαν οι φωτογραφίες... Οι ωραίες εικόνες είναι ένας από τους λόγους που έκανα αυτό το μπλογκ... (οι άλλοι λόγοι φαίνονται στον τίτλο του!)

Χαίρομαι που μάθατε κάτι από μένα για σας... Ναι, σας αγαπώ, και γιατί επίσης κάνετε εξαιρετική δουλειά για τα παιδιά!!!
Κι εγώ, επίσης, κι εγώ ελπίζω νάσαστε πάντα γεροί και δυνατοί και να προσφέρετε όλα όσα έχετε ονειρευτεί και ακόμα περισσότερα!!! Σας το εύχομαι!!!
Χαίρομαι που είμαι φίλη σας!!!

Φιλικά,
Παρασκευή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...