Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

και κάτι άλλο.... (μία αλλαγή προγράμματος...)

Ήρθε η ώρα για την επόμενη blogoπρότασή μου. Αυτή τη φορά σας προτείνω το επίσης σχετικά πρόσφατο blog Μουσική, εικόνες, τέχνες και άλλα της αγαπητής Paraskevi Malouxou από την Αθήνα που παρακολουθώ σχεδόν από την αρχή του ταξιδιού του στη μπλογκόσφαιρα! Στο blog αυτό θα βρείτε ότι ακριβώς λέει και το όνομά του. Τραγούδια, ελληνικά κυρίως και διαφόρων ειδών, κινηματογραφική μουσική, εικόνες αξιοπερίεργες και μη, πίνακες μεγάλων ζωγράφων και γενικότερα τα πάντα γύρω από τη τέχνη! Χαρακτηριστικό της Paraskevis είναι ότι αφιερώνει αρκετές αναρτήσεις στους νέες της αναγνώστες! Αξίζει να αφιερώσετε και εσείς με τη σειρά σας λίγο από το χρόνο σας για να γνωρίσετε την Paraskevi Malouxou και να χαθείτε μέσα στον πανέμορφο κόσμο της τέχνης! Εύχομαι πολύ καλή συνέχεια, με ακόμη περισσότερες υπέροχες προτάσεις!

6 σχόλια:

Kitchen Stories είπε...

Όμορφη ιδέα να δείχνουμε/προτείνουμε νέους e-φίλους!

Μπράβο του.
Ζ.

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Πράγματι... εγώ έχω βρει νέους φίλους από τις προτάσεις του Λεβιάθαν... Κάτι ξέρει το παιδί!!!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Παρασκευή μου, πέρασα και το πρωί, αλλά δεν μπόρεσα να σχολιάσω τη συγκεκριμένη ανάρτηση, γιατί κάτι είχε πάθει ο υπολογιστής μου, και δε μου έβγαζε την ελληνική γραμματοσειρά!!! Ε, κι εγώ ΔΕΝ του έκανα το χατίρι να σχολιάσω ελληνοαγγλικά.
Ευτυχώς του πέρασε τώρα.
Λοιπόν ΜΠΡΑΒΟ στον φίλο Λεβιάθαν για την τόσο όμορφη ενέργειά του. Ήταν τόσο ευγενικό αυτό που έκανε. Λυπάμαι που δεν το σκέφτηκα κι εγώ. Πρέπει να παραδειγματιστούμε νομίζω.
Καλή εβδομάδα Παρασκευή και Λεβιάθαν

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Ροδούλα μου, χαίρομαι που είσαι σταθερή στις αποφάσεις σου...κι έχεις υπομονή!!!
Ο Λεβιάθαν είναι όντως ένα πολύ ευγενικό παιδί... και μέσω του ιστολογίου του μαθαίνουμε κι εμείς για άλλα ενδιαφέροντα ιστολόγια... Πραγματικά καλή ιδέα...
Καλή εβδομάδα και πάλι, Ροδούλα

Leviathan είπε...

Να σαι καλά! Χαίρομαι που σου αρέσει η ανάρτηση αυτή κάθε εβδομάδα! σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Πολύ καλή σου εβδομάδα! :)

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Μου αρέσει να μαθαίνω για ενδιαφέροντα μπλογκ... Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση...
Δεν έγραψα μόνον εγώ καλά λόγια...
και οι κυρίες που σχολιάσανε... σε επαίνεσαν για την ιδέα σου!!!
Μπράβο σου, λοιπόν, φίλε Leviathan!
Καλή εβδομάδα και σε σένα!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...