Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

μουσική και top ten, by leviathan.... το παιγνίδι αρχίζει!!! το τοπ 10 των μ' αρέσει!!!

Ο Λεβιάθαν ... με έβαλε στο παιγνίδι...
 κι είναι ευκαιρία να σας ανοίξω στα 10 τοπ .... την καρδιά μου!!!

Μόνο που θα μιλήσω λίγο... περισσότερο!!!
1. Αγαπημένη Στιγμή: Η γέννηση του ανηψιού μου!!!!

Αισθάνθηκα έτσι, στην κυριολεξία:

 Έγινα μούσκεμα... από χαρά!!!


2. Αγαπημένη Άρωμα: μυρωδιά: Το ξύλο που καίγεται στο τζάκι, στο χωριό της μητέρας μου...

Όταν το μυρίζω, αισθάνομαι έτσι:

Τι υπέροχος κόσμος...
που έχουμε την χαρά να έχουμε ωραίες, παιδικές αναμνήσεις!!!!


 3. Αγαπημένο Φαγητό:  Παστίτσιο, της μάνας μου, βεβαίως!!!

Μοσχομύριζε το σπίτι έτσι:

Τίποτε δεν συγκρίνεται!!!... με το παστίτσιο της Μαμάς!!!



4. Αγαπημένο Γλυκό: ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ ... (υπάρχουν κι άλλα, αλλά η ερώτηση θέλει μόνον μία απάντηση!

Οι σοκολάτες είναι κάπως έτσι για μένα:

Ένα εργοστάσιο Σοκολάτας!!!!


5. Αγαπημένο Ποτό: Μπύρα Άμστ... που πίναμε στα τραπέζια που κάναμε ή όταν βγαίναμε έξω οικογενειακώς...

Η μπύρα για μένα είναι κάπως έτσι:

Οκτόμπερ φεστ... μόνο που πίνω λιγότερη μπύρα!!!


6. Αγαπημένο Βιβλίο: (Εδώ δυσκολεύομαι... ) Το ¨Γιατί το όνομά μου είναι Βιργίλιος" (είναι απ' αυτά που λέω όποιος δεν τόχει διαβάσει χάνει την μισή του ζωή!!!

Αυτό το βιβλίο για μένα είναι:
Αλλελούϊα!!!    Έτσι αισθάνομαι ...
όπως όταν τραγουδούσα το Αλλελούϊα του Χαίντελ!
Ήμουν σοπράνο, σαν τα αγοράκια κάτω αριστερά!!!
(η παιδική φωνή έχει την ίδια έκταση όπως η γυναικεία) 


7. Αγαπημένο Τραγούδι: (εκτός από το Υπέροχος κόσμος που ήδη το έχω βάλει) το Δίχτυ....

Όταν κατάλαβα τα λόγια του... (γιατί σπανίως δίνω προσοχή στα λόγια, πρώτα την μελωδία προσέχω) ήμουν κάπως έτσι:

έχε τα μάτια σου ανοιχτά ... γιατί μπροστά σου ΠΑΝΤΑ απλώνεται ένα δίχτυ!!!
(τότε γνώρισα και τον Μπίνη... τέλειος με την μπάσσα φωνή του!!!)



8. Αγαπημένη Σειρά:  το μικρό σπίτι στο λειβάδι...

Τι άλλο;... Είχα και κοτσίδες τότε...  ήμουν σαν την Λώρα!!!
Το μικρό σπίτι.. με τις μεγάλες καρδιές!!!

9. Αγαπημένη Έξοδος: Για να πάω στο θέατρο... (Είμαι  θεατρόφιλη)

Όταν είδα την αγαπημένη μου ηθοποιό στο θέατρο, ήταν κάπως έτσι...
Νανούρισμα.. τραγουδάει η Ελένη Χατζηαργύρη...

Αλλά μπορείτε να ακούσετε κι αυτά.... Από την "Βεντάλια της Λαίδης Γουΐντερμηρ", του Όσκαρ Ουάϊλντ,  με την Βέρα Ζαβιτσιάνου, τον Ζώρα Τσάπελη .... και φυσικά, την Ελένη Χατζηαργύρη...






10. Αγαπημένη Διαδρομή: .... (δύσκολο κι αυτό...)  Από το σπίτι μου στα μυστήρια της Γης και της Θάλασσας .....
με την σειρά ντοκυμανταίρ του BBC, blue planet, frozen planet (2011) και την ταινία Οceans

Αισθανόμουνα τόσο έκπληκτη... που .... ήμουν κάπως έτσι:
Τα πιγκουϊνάκια... τα καλύτερα!!!!


Και ζήσαν αυτοί καλά ...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...