Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Καλώς ώρισες Δημήτρη, μουσική για σένα!

ναι... η  μουσική είναι η πιο δύσκολη επιλογή για τον νέο φίλο του μπλογκ μου...

Ας υποθέσουμε ότι του αρέσει... αυτό!

Η Πέτρα... του Μάνου Χατζιδάκι...

Βεβαίως...προσθέτουμε και τα λόγια...
έχουμε να κάνουμε με δάσκαλο...

Η πέτρα είν' ο θάνατος
η πέτρα είν' η ζωή μου,
φύτρωσαν άσπρα γιασεμιά
μεσ' την αναπνοή μου.

Είν' ένα δέντρο έρημο
στην πέτρα σπάει η φωνή μου,
δεν μπαίνει αγέρας μήτε φως
πετρώνει το κορμί μου.

Είναι η κραυγή της μάνας μου
είναι η πληγή του κόσμου,
φέρτε κρασί φέρτε φωτιά
να κάψω τον καημό μου.

2 σχόλια:

Αδάμ Δημήτριος είπε...

Μέσα έπεσες Παρασκευή. Και ο Χατζιδάκις μου αρέσει ιδιαίτερα και το συγκεκριμένο κομμάτι.
Ευχαριστώ για την αφιέρωση.

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Ωραία!!! Παρακαλώ!!!
Και πάλι, καλώς ήλθες, Δημήτρη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...