καλό Καλοκαίρι... και η μαλλιαρή!
και ναι... ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Μεγάλο Σεϊτάνι Σάμου)
(Μεγάλο Σεϊτάνι Σάμου)
μετά της Αναλήψεως, το πρώτο μπάνιο... και πιάνουμε και την μαλλιαρή να την φέρουμε στο σπίτι...
στολιζόμαστε...
Lamprini T.

.jpg)































