Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ευχαριστώ.... Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ευχαριστώ.... Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 21 Ιουνίου 2016

"C' Est Si Bon" - ( Louis Armstrong) - (Yves Montand) - (Dean Martin)



"C' Est Si Bon" - ( Louis Armstrong) - (Yves Montand) - (Dean Martin)

Ζωγραφική με Υβ Μοντάν, Ντην Μάρτιν και... Λούϊς Άρμστρονγκ! 

Σε σι μπον! 



ΠΗΓΗ!!! http://graphics.comments.funmunch.com/thank-you/thank-you-comment-014.gif

thank you

κλικ στην ΠΗΓΗ κι ... ευχαριστώ!! 





 Σκιά 1

Σκιές 2

Πολύ ενδιαφέρον!! 




Πανέμορφη φώτο!!!!!!!!!!!!!!!!!








Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015

Γιάννα!! ευχαριστώ!!!


Η Γιάννα... μου έκανε ένα δώρο...ανταποδίδω... εδώ!!

Γιάννα!!! Από την Lamprini... Μες σ' αυτήν την βάρκα,

Κι οι φώτο εδώ!!! 













Τίποτε άλλο παρά.. Ευχαριστώ!!!

εδώ τα σχετικά στο μπλογκ της φίλης...


Δημοσιεύτηκε στις 11 Νοε 2015
Ένα δώρο, ιντερνετικό,
για την Γιάννα!!!
Θα την βρείτε εδώ! http://syros2js.blogspot.gr/
Ανταπόδοση... για το υπέροχό της δώρο!!!
Eδώ το δώρο: http://syros2js.blogspot.gr/2015/11/t...

Χίλια ευχαριστώ!!!!

by lamprini


Υ.Γ. Εδώ της Γιάννας το ευχαριστώ!!!! Κι εγώ την Ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

http://syros2js.blogspot.gr/2015/12/time-for-christmas-vintage-microphone-wishes.html


Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015

150.000 και ένα εκατομμύριο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!!!! Μάρθα Βούρτση, Ένα αστέρι πέφτει πέφτει



Μάρθα Βούρτση, Ένα αστέρι πέφτει πέφτει

150.000
Πέρασαν... έμειναν... έφυγαν... 

Κι άφησαν το χνάρι τους... !!! 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!! ... 

Ευχαριστώ!!! 
που είστε... φίλοι!




Κυριακή 14 Απριλίου 2013

τέχνη 14, art 14, αγέλαστος πέτρα, ευχαριστώ... ,

http://meterizi12.blogspot.gr/2013/04/blog-post_7.html

Η μπλογκο φίλη.. . ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΕ . ΣΤΑ. ΠΑ. ανακάλυψε έναν θησαυρό...   εδώ ο θησαυρός!!! (το βίντεο)

 ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ, για όλους...
Τυχεροί όσοι το έχουν δει... Τυχεροί.. όσοι θα το δούνε.. τυχεροί όσοι θα το ενστερνιστούνε...

εδώ το σχόλιό μου...:
εκπληκτική ταινία!!!!.. (ντοκυμανταίρ μάλλον... ) από αυτές που λες.. .
υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι; (που φροντίζουν για την περιουσία μας.. και  την παράδοσή μας;;... )
υπάρχουν άραγε τέτοιοι άνθρωποι (που φτιάχνουν τέτοιες ταινίες;;... ) 
και η απάντηση είναι στην ΑΓΕΛΑΣΤΟ ΠΕΤΡΑ!!!!!!"