Κυριακή 7 Απριλίου 2024

Owen Mac .... και μία Ιστορία από το βιβλίο μου ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥΣ...

 


Owen Mac My Mother My Teacher My Friend

επανέρχομαι στον Μάκ... 


o Όουεν είναι τώρα 21... αλλά... τι γλυκός που είναι μικρός... και τι ωραία φωνή...


μπράβο!!!... 


καλές επιτυχίες κύριε Μακ... 


Μια Ιστορία μου, ακόμα, από το βιβλίο μου..."Οι ιστορίες τους..." Λαμπρινή Χ. Τζούρκα

Ο Στέφανος...

Τηλεφώνημα. Νόμισα ότι ήταν ένας συμφοιτητής μου, μετά κατάλαβα ότι κάτι άλλο τρέχει...
- Γειά σας είμαι ο Στέφανος
- Γειά σου Στέφανε
- Ο Δήμος δεν είναι καλά, δείτε τι έχει, αλλά μην πείτε ότι ΕΓΩ σάς το είπα...
Καταλαβαίνω το λάθος του... Στέφανου...
- Λάθος άνθρωπο... πήρες τηλέφωνο...
Κι έκλεισε το τηλέφωνο... και δεν άκουσε αυτά:
-Γεια σου Στέφανε... χαίρομαι που νοιάζεσαι για τον Δήμο... Θα του
έλεγα...

τηλεφώνημα...



Εις το επανιδείν στο Θησείο λοιπόν! 

Θησείο

ό,τι πρέπει για βιβλιοπαρουσίαση!! 

Ραντεβού!!! 




Lamprini T. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...