Τρίτη 18 Ιουνίου 2019

τρελλαίνονται τα παιδιά... :«Μαμά;», όχι, δεν είναι μαμά

τρελλαίνονται τα παιδιά... :
https://www.youtube.com/watch?v=DL9X5u-wDgw
Διακόσια στη στροφή και με ρωτάνε «μαμά;»
Όχι, δεν είναι μαμά
Να με βρουν οι μπάτσοι ψάχνουν ξανά
Θα ‘μαι στον Παναμά
Π... δεν παίρνω ποτέ σοβαρά
Έτσι μου ‘πε η μαμά
Διακόσια στη στροφή και με ρωτάνε «μαμά;»
Όχι, δεν είναι η μαμά
«Μαμά;», όχι, δεν είναι μαμά
Όχι, δεν είναι μαμά
Να με βρουν οι μπάτσοι ψάχνουν ξανά
Θα ‘μαι στον Παναμά
Π.... δεν παίρνω ποτέ σοβαρά
Έτσι μου ‘πε η μαμά
Διακόσια στη στροφή και με ρωτάνε «μαμά;»
Όχι, δεν είναι η μαμά
«Μαμά;», όχι, δεν είναι μαμά (yah)

Γραφείο έχω κάνει το αυτοκίνητο
Δεν αποθηκεύω νούμερα στο κινητό μου (bling)
Γεμάτο paranoia είναι το μυαλό (yah)
Ο μόνος μου αντίπαλος ο εαυτός μου (yah)
Θέλουν να με δέσουνε οι τσέοι
Επειδή βγάζουμε φράγκια, είμαστε ωραίοι (ωραίοι)
Μες στο σπίτι δε βγάζω τα chains
Για να θυμάμαι πως κάποτε δεν ήμασταν okay
Απ’ τον πάτο περάσαμε τη μεσαία τάξη (yah)
Στα εστιατόρια τρώμε σαν να ‘μαι ο Gordon Ramsey (yah)
Δεν πληρώνουμε τους φόρους, όλα είναι μαύρα (yah)
Κι άμα θέλω έχω τον τρόπο να τη βγάζω τσάμπα (cash)
Το μωρό μου θέλει να πάρει καινούρια τσάντα (yah)
Louis V και Gucci, δεν παίζουμε με Prada (yah)
Οι βαλίτσες γεμάτο ως πάνω μες στα χόρτα (yah)
HD, διαμάντια λάμπουν σαν να ‘ναι φώτα
Διακόσια στη στροφή και με ρωτάνε «μαμά;»
....
«Μαμά;», όχι, δεν είναι μαμά
Κατέβαινα Αθήνα με τα ΚΤΕΛ, bro
Τώρα μες στο jet το cartel, bro
Μπάτσοι ψάχνουνε το αυτοκίνητο
Είμαι καθαρός, δεν έχω κίνδυνο
Νομίζουν βγάζω φράγκα από τα drugs, bro
Δεν ξέρουν ότι βγάζω από τα raps, bro
Ψάχνουνε παντού, μέχρι τ’ αρχίδια μου
Πάντα όμως παίρνουνε τ’ αρχίδια μου
Ποτέ νερό από τη βρύση
Σολωμό και μόνο Fiji (Fiji)
Βόλτες γύρω απ’ το Παρίσι
Είμαι κροίσος μες στην κρίση
Όλο από το μηδέν, homie (homie)
Τώρα κάτω απ’ το Big Ben όλοι (όλοι)
Όλη μέρα να κοιτάν story (story)
Αφήνω αφρικάνικη σκόνη
Διακόσια στη στροφή και με ρωτάνε «μαμά;»
....
«Μαμά;», όχι, δεν είναι μαμά
Δε θέλανε ν’ ανέβω, τώρα είναι okay
Πετάμε τα λεφτά, τώρα για sneakers 2k
Γυρίζω την Ελλάδα, μες στα club είμ’ ο Blade
Για δυο μήνες μπροστά δεν έχω ούτ’ ένα free day
VVS απάνω στο Fendi
Γεμάτες οι τσέπες και το παντελόνι πέφτει
Δεν είχαμε φράγκα μα δε βγάζαμ’ ούτε λέξη
Τώρα βγαίνω, δίνω στο δρόμο σ’ όποιον δεν έχει
Φέραμε το wave (wave)
Όλοι οι άλλοι είναι too late (too late)
Π... σε καίει (καίει)
Και τώρα λες πως δεν είσ’ okay
Και υπογράφω checks
Κόκκινα χαλιά, σκάω και είμ’ ο πιο fresh
Μέσα στην κιρίλα σκάνε, σκάμε τα drench
Στα prive πάντα ανεβαίνω πάνω σ’ αυτές
Διακόσια στη στροφή και με ρωτάνε «μαμά;»
....
«Μαμά;», όχι, δεν είναι μαμά


τι να πεις;...




ώρα για μπάνιο!!!!!!!!!!!!!






πολλά τα κλειδιά, λίγες οι κλειδαριές... 




Πειραιάς... 20΄  απ' την πό λη μου... 






















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...