Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

μουσική 6, music 6, Luz Casal, Piensa En Mi



Σκέψου εμένα... 
και Αλμοδοβάρ... 

Luz Casal - Piensa En Mi

Σκέψου εμένα.. 
ένα τραγούδι που άκουγα σε έργο του Αλμοδοβάρ... 
μάλλον στο "γυναίκες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης... "... και.. εννοείται.. ΤΕΛΕΙΟ!!!! 
(και πράγματι.. απ' αυτήν την ταινία είναι!! )...


πληροφορίες από το βίντεο... :
Αν έχεις πόνο βαθύ,
σκέψου εμένα...
Αν θέλεις να κλάψεις,
σκέψου εμένα...
Μη βλέπεις που λατρεύω,
τη θεϊκή σου μορφή...
το παιδικό σου στόμα,
το τόσο νεανικό,
που μ' έμαθε ν' αμαρτάνω.

Σκέψου εμένα,
όταν θα υποφέρεις...
όταν κλαίς...
ξανά σκέψου εμένα.
Όποτε θέλεις πάρε μου τη ζωή...
Δεν τη θέλω, καθόλου...
καθόλου χωρίς εσένα!

Σκέψου εμένα,
όταν θα υποφέρεις...
όταν κλαίς...
ξανά σκέψου εμένα.
Όποτε θέλεις πάρε μου τη ζωή...
Δεν τη θέλω, καθόλου...
καθόλου χωρίς εσένα!

"Piensa en mi" τραγουδά η Luz Casal, ένα ισπανικό τραγούδι που σημαίνει "Σκέψου εμένα". Το τραγούδι "Piensa en mi" ακούστηκε στην ταινία του Πέδρο Αλμοδοβάρ «Ψηλά τακούνια» κάνοντας αίσθηση και καθιερώνοντας τη Luz Casal ως τη μούσα του Αλμοδοβάρ κάνοντας την γνωστή παγκοσμίως. Σήμερα η Luz είναι ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα της διεθνούς μουσικής σκηνής, αγαπητή για την σπαρακτική της φωνή και παρουσία.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...